j0sh Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 (endret) Har en Trek ThumbDrive som jeg gjerne vil bruke som boodisk, da jeg ikke har floppy installert i maskinen. Har prøvd å bare kopiere over boot filer, uten nevneverdig suksess. Noen som har noen ninjatriks på lager? Endret 17. februar 2004 av j0sh
Jørgen Sørheim Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 Som oftest er det en boot-rekkefølge i bios som du kan stille på. Alternativer pleier å være HD, CD-rom, Lan, Floppy og USB.
j0sh Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Skrevet 17. februar 2004 Som oftest er det en boot-rekkefølge i bios som du kan stille på. Alternativer pleier å være HD, CD-rom, Lan, Floppy og USB. Joda med på den, men når jeg har satt den til å boote på pen-driven, med boot filene på, så bare stopper den.
ragstian Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 Hei. Se her: http://ucsu.colorado.edu/~shaher/Bootable_USB.html Good Luck
j0sh Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Skrevet 17. februar 2004 (endret) Glimrende! Prøver det når jeg kommer hjem, takker så mye for hjelpen! HAH! Det funket! Takker så mye Endret 17. februar 2004 av j0sh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå