drno21 Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 Har vært inne på ATI sin hjemmeside i forbindelse med nedlastningen av de nyeste drivere 4.2 men så at de foreslår at Windows XP Service Pack 1 eller høyere er å anbefale hvis man skal instalere de neysete drivere. Jeg har WinXp Professional og her er spørsmålet mitt: Trenger jeg å laste ned den nye Sevice Pack fra microsoft? Jeg har ikke instalert dette på min PC og lurer på om dette kan være en av grunnene for at PC`en min klikker når jeg spiller spill. Det vil si at VPU kommer inn eller at skjermen blir svart og pc`en restarter? Finnes det en enkel måte å laste ned service pack på pga at linjen hjemem er veldig treg. Har ikke ADSL. Tenkte å laste det ned hos en venn og brenne det ut på en CD. Går dette an noen som vet? Setter pris på alle svar fra dere!
Traxco Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 vet ikke sikkert,man selv bruker jeg aldri service pack(bruker også xpProfessional) min pc ble veldig treg etter innstalasjonen(service pack 1)så jeg kuttet dette ut. men bruker bare cat 3.6,mener denne driverer har best ytelse i spill og 3d mark
WeeR Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 Jeg hadde endel problemer i spill før jeg gikk over til omegadriverne.. Spill låste seg og hang, så jeg måtte restarte..
drno21 Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Skrevet 17. februar 2004 (endret) Først trodde jeg at det var pga varmen at spillene krasjet! Det vil si varmen på sjermkortet. Fikset dette ved å kjøpe nytt kabinett 7 kabibnettvifter og da går alt som smurt! Men av og til så dukker denne VPU greia opp. Dette har da skjedd med ATI sine og Omega sine drivere. Bruker nå Hercules sine siden kortet er fra Hercules. Har ikke fått problemer enneå men så har jeg ikke spilt noe særlig. Tenker å bruke de nye ati drivere for å sjekke tempen på sjermkortet pga at det er et XT kort! Endret 17. februar 2004 av drno21
solboy Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 Det er ikke noe problem å laste ned en SP for så å brenne den ut. Du må bare passe på å laste ned riktig type, for nettverksadministratorere eller lignende. Da laster du ned hele SP istedenfor den installasjonsfilen som starter installasjon fraWU. ____
drno21 Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Skrevet 17. februar 2004 Er det noe fordel å laste ned Service Pack 1? Vil jeg støtte på nye problemer! Ser at de fleste anbefaler at man slår av VPU-recover og setter AGP hastigheten ned til 4X! Hvorfor det når mitt hovedkort støtter AGP 8x?
Lautsprecher Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 Er det noe fordel å laste ned Service Pack 1? Vil jeg støtte på nye problemer! Ser at de fleste anbefaler at man slår av VPU-recover og setter AGP hastigheten ned til 4X! Hvorfor det når mitt hovedkort støtter AGP 8x? Det er jo ikke vits med 8X når ingen skjermkort "butter" på 4x
Traxco Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 hvilket hk har du,er ikke sikker det støtter agp x8 selv om det skal gjøre. hadde selv pro med dette da jeg hadde msi hk..
drno21 Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Skrevet 17. februar 2004 Jeg har et Hk av merke SIS mit gamle GeForce 4Ti 4200 8x funket fint. Radeon kortet mitt støtter 8x og det samme gjør HK. Har lastet nyeste drivere til AGP skal prøve d!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå