Gå til innhold

FoxPro - Automatisk lukke resulatvindu


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har et script/program (.prg) i FoxPro, som henter opp flere utvalg fra en tabell og lagrer disse som ulike filer avhengig av verdien i en kolonne.

 

Problemet er at jeg for hvert utvalg som blir hentet opp manuelt må lukke resultatvinduet for at programmet skal fortsette.

 

Er det noen som har et forslag til hvordan jeg kan automatisere dette?

 

Mange takk

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg har et script/program (.prg) i FoxPro, som henter opp flere utvalg fra en tabell og lagrer disse som ulike filer avhengig av verdien i en kolonne.

 

Problemet er at jeg for hvert utvalg som blir hentet opp manuelt må lukke resultatvinduet for at programmet skal fortsette.

 

Er det noen som har et forslag til hvordan jeg kan automatisere dette?

 

Mange takk

1780595[/snapback]

 

 

Ditt innlegg er gammelt, og du har vel alt kommet videre. Ellers har jeg kanskje ideer om hva du kunne gjøre.

 

Men ellers har jeg selv noe jeg lurer på vedr. Foxpro - men det er da sørgelig lite å finne om det her? Ellers har jeg tidligere benyttet Unversal Thread - som er et fantastisk forum, og som alltid har gitt meg supre svar på mine banale problemer. Der treffer man superglupe programmerere, med erfaringer og kunnskaper som kan få en til å måpe. Men jeg er nå egentlig bare en amatør - slik mange av oss er...

 

Leser du dette kan du jo gi et lite livstegn?

 

mvh, Rolf

Endret av rofl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...