Gå til innhold

Vietcong

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har innstallert Vietcong nå og gledet meg til å spille!

Det eneste som skjer når jeg prøver å joine en server, er at det kommer noen bipelyder også bare oppfører den seg som ingenting har skjedd.

Noen som har hatt samme problemer eller som kan hjelpe meg? Er redd det kan ha noe med router/firewallen å gjøre. Hva må jeg i såfall gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fullversjonen av Vietcong og har aldri hatt liknende problemer. Noen av vennene mine har derimot fått samme feilen, men de bruker piratkopier.....

Skrevet

de bipe lydene er når man loger seg på en server,

har aldrig hatt de problemene med min ekte versjon.

men med min gamle ikke helt lovlige kunne man ikke logge seg på.

Skrevet

Er ganske sikker på at du bruker en crack, en kompis hadde samme problemet med en den som var på en pirat-cd. Men det kan være at du faktisk har kjøpt spillet... I såfall, må du finne en ny crack :D

Hvis ikke... FY SKAM! Støtt industrien (men ikke EA!)

Skrevet (endret)

Klart man ikke kan spille over nettet om man har en piratkopiert versjon av spillet, om ikke en spiller på en cracket server da..eller spiller et spill uten cdkey..

Hvorfor bruke crack om en har kjøpt spillet? Er vel sikkert lettere med no-cd crack, men er vel ikke så slit å sette inn CD`en..

Endret av San_Lopez
Skrevet

Hei :)

Jeg bruker original og har fått det...

For meg hjalp det å fjerne firewall og glemme servere med høy ping. Pipelyden kan også bety opptatt signal...

Firewall gir pipelyd eller at ting <"henger" seg..

Pab :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...