Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hay..

Jeg holder på å lage et hacke spill... Spillet går ut på å være hacker og komme seg inn på diverse disker og filer.. Du som har spilt HackingEnter The Matrix skjønner sikkert hva jeg mener..

Men altså.. Problemet mitt er å lage disse såkalte "Pathene". f.eks "Dir TG:" eller "Dir A:\text\Code.txt" osv.

Kan noen hjelpe meg..?

Bare send et eksempel på hvordan du ville gjort det... :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det er litt vanskelig å forklare.. Spillet skal være et spill der du må hacke deg rundt i pcer... Dette gjør du ved å skrive f.eks "Dir C:". Dette vil føre til at all informasjonen på Dir C vil komme frem... f.eks "Programfiles, textfolder, Read.exe"... Så det jeg vil frem til er å lage en slags virtuel drive... altså f.eks "Dir C:" eller "Dir A:\text\passwords.txt". Dette kan være litt vanskelig å forstå, men hvis du har spilt Enter The Matrix vil du sikkert skjønne...

Skrevet

Jeg har faktisk laget ett hacke-spill... Eller det ble aldri helt ferdig. Fant ut at jeg hadde gjort det for tungvint... Jeg tar å legger en link til det etter hvert... Må bare få fikset litt på det så det funker litt ihvertfall... Du kan jo se på det å få litt inspirasjon...

Skrevet

Jeg sa jeg skulle legge ut et spill jeg hadde laget... Og her er det: :thumbup:

hack

Du får ta en titt på det da... Så får du se... Hvis du lurer på noe så får du si ifra...

(håper det funker)

Skrevet

Jeg har laget et eksempel på hvordan spillet er, men jeg vet ikke hvordan jeg legger bildet inn på internett... Jeg vet hvordan jeg bruker html-koden "IMG"

Skrevet

hacker.JPG

Man skriver altså en 'dir' og alle filene inni listes ned. skriver man read og fil så lastes fila inn og man kan skrive inn passord og brukernavn for å sammenligne.

Jeg har ikke anelse om hvordan man gjør det :p

• 2 uker senere...
Gjest Medlem-42829
Skrevet

Hehe, Stilig program :)

Liker og holde på med hacke ting så lurte på om dere hadde no hacke program jeg kan ha? lissom sånne programm jeg kan leke med min bror ? :)

Net send funker fint men vil ha andre funsjoner osv :) ellers er alt okey :thumbs:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...