Gå til innhold

Hva skjermkort bør jeg kjøpe?

???????

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skal du ha de som holder lengst, kjøper du 9800xt.

skal du ha det som er billigst og holder lenge, kjøper du 9800pro.

skal du ha det råeste av det råe, venter du 1-2 måneder!

;)

Skrevet (endret)

Det heter "Hvilket" eller "Hva slags".

Det heter "hvis".

Det heter "den beste grafikken".

Det heter "fremover".

Og dessuten er det mer enn skjermkortet som har betydning for om du skal være i stand til dette eller ikke.

Endret av gspr
Skrevet

Det heter "hvis".

Det heter "fremover".

Og dessuten er det mer enn skjermkortet som har betydning for om du skal være i stand til dette eller ikke.

Samma det vel, dette er ikke noe språkkurs i norsk din tulling :) Er det noen vits å henge seg opp i hans skrivefeil hvis man kjønner spørsmålet?

Skrevet

tja jeg ville garantert ventet i 1 måneds tid på nv40 og r420, de skal visst yte opptil 4 ganger så bra som de råeste korta nå på markedet i enkelte applikasjoner, de kommer til å bli helt syke, nv40 har vell releasedate den 17 mars tror jeg, r420 en gang uti april, vent en stund du..... tror ikke du vill klare å kjøre hl2 på beste grafikk og mye detailt med 9800xt eller fx5950ULTRA........

Skrevet

Det heter  "hvis".

Det heter "fremover".

Samma det vel, dette er ikke noe språkkurs i norsk din tulling :) Er det noen vits å henge seg opp i hans skrivefeil hvis man kjønner spørsmålet?

Ja, det er det definitivt. Hvis du lurer på hvorfor, bør du ta en titt i tråden "Klagemuren, ergring over grammatiske skrivefeil", fordi jeg tror ikke moderatorne blir særlig glade om vi starter nok en debatt her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...