Gå til innhold

Får ikke avinstallert Nav2004

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre måter å fjerne det på?

F eks slette alle filene i norton antivirus mappen og deretter slette alt som inneholder norton antivirus i registeret?

Eller er kanskje ikke det så lurt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hva med å logge seg inn som administrator i safe mode, og prøve å avinstallere da? Prøvd det? Hva er feilmeldingen, hvis du får noen i det hele tatt?

Endret av sjbnil
Skrevet

Det har jeg ikke prøvd.

Safe mode, sikkermodus? Hvordan starter jeg opp i safe mode?

Får ikke opp noen feilmelding, det skjer ikke noe når jeg klikker på avinstaller.

Skrevet

Er det XP?

Start maskinen opp, og trykk F8 under oppstarten. Da skal du få opp endel valg om hvordan du vil starte OS'et.

Har hatt det samme problemet med å avinstallere NAV2002 engang i tiden, da maste xp om at det manglet en .dll fil for å kunne avinstallere. Funket ikke å kopiere over .dll fila i riktig katalog heller, heller ikke å fjerne katalogen. Endte opp med at det irriterte meg nok til å ta en cleaninstall.

Anyways. Når du starter opp, prøv å stopp NAV under tjenester (Høyreklikk Min datamaskin -> behandle -> Tjenester og programmer -> Tjenester) ved å scrolle deg fram til linja med NAV, sjekk at oppstartstype står på manuelt, stopp prosessen, og prøv så å avinstallere.

Det går nok an å slette katalogen også, men da betyr det en del registersurfing etterpå for å fjerne alt som har med NAV å gjøre, og det vil ikke JEG geleide deg i :ermm:

Håper noe av dette hjelper?

Skrevet (endret)

viss du har win2000 eller xp prøv endre(change) istedenfor fjern(remove)..

(ikkje spørr meg koffor eg skreiv viss med w..)

Endret av Semikolon
Skrevet

Har du husket å disable alle bakgrunnsprogrammene/servicene den kjører før du forsøkte å avinstallere? Autodetect bl. a. Den greier ikke å starte avinstalleringsprosessen hvis disse kjører....

Skrevet

Får å gjøre det på samme måte som de andre, men samtidig en litt annen vri. Når du er i Windows gå på Start-->Kjør-->Skriv inn msconfig. Så går du på startup og fjerner alle haker ved NAV. Når du da starter opp systemet så burde det gå.

Skrevet

Ja, jeg prøvde å avslutte alle prosessene til NAV, men det lot seg fremdeles ikke avinstallere.

Dette problemet er imidlertid løst ettersom jeg installerte windows på nytt.

Var så mye annnet dritt som var feil så man kan vel si at den bagatellen med at jeg ikke fikk fjernet NAV utløste det hele :)

Takk for tips forresten.

Skrevet
Online tilbyr alle sine kunder å laste ned NAV, og jeg tviler sterkt på at de driver med warez.

Hvis det var det du tenkte på da?

det var vist det jeg mente ja. hadde samme prob selv. men jeg sletta først hele mappa i safe mod... så sletta jeg regnøkler i regdeit... da var saken løst etter en restart

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...