Merlin Skrevet 14. februar 2004 Skrevet 14. februar 2004 Jeg har et innmarri frustrerende problem når jeg skal starte RTL Skijump 2004. Når jeg kommer inn i spillet funker alt helt glatt. Men når jeg skal starte et spill kommer det en feilmelding i Windows med at det har oppstått en alvorlig enhetsfeil og de ber meg starte Windows på nytt Jeg har prøvd å innstallere Nvidia driverne på nytt da jeg kjører et Nvida Geforce MX 440 64 MB ram. Noen som vet hva som er feil? En ting til: Når denne feilmeldeingen kommer når spillet loader og jeg går ut er fargene helt fucka og screen resolution er helt nede i 640X480. Takker for fornuftige svar.
Merlin Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Skrevet 14. februar 2004 Ingen som vet? Har veldig lyst til å spille dette spillet så raskt som overhodet mulig.
Bandidos-Pelle Skrevet 15. februar 2004 Skrevet 15. februar 2004 RTL Skijump? RTL Skispringen 2004 eller Skijump 2004?
Merlin Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Skrevet 15. februar 2004 Er ikke de 2 de samme spillene da?, bare at Skispringen er på tysk og skijump på engelsk i så fall har jeg den tyske versjonen Men det funker fortsatt ikke.
Bandidos-Pelle Skrevet 15. februar 2004 Skrevet 15. februar 2004 Er ikke de 2 de samme spillene da?, bare at Skispringen er på tysk og skijump på engelsk i så fall har jeg den tyske versjonen Men det funker fortsatt ikke. Nei, det er to vidt forskjellige spill. Uansett, kan ikke hjelpe deg da jeg har Skijump 2004...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå