SuperJan Skrevet 14. februar 2004 Skrevet 14. februar 2004 Får ikke Porsche Unleashed til å funke. Kommer bare inn til der det står Porsche Unleahed, og LOADING. Så bare blir jeg sendt ut til desktopen.. Veldig irriterende altså. Vil spille det. Har XP Sp1 Radeon 9800 Pro P4 2,8 ghz. Skjønner ikke detta. Håper noen har noen forslag til hva som kan hjelpe. Har også prøvd patch. Hadde vært knall. På forhånd takk, Jan-Sølve SW
Vallhall Skrevet 14. februar 2004 Skrevet 14. februar 2004 Hei du Hadde samme problem. Du må høyreklikke på spillet(enten i start menyen eller på skrivebordet) og velge egenskaper så kompabilitet, husker ikke hvilken kompabilitet så du får bare prøve deg fram
boss3 Skrevet 14. februar 2004 Skrevet 14. februar 2004 Har du sjekket språket på maskinen din...når jeg innstallerte NFSU hadde jeg det samme problemet og da var det bare og skifte til engelsk språk. Prøv det:: -Gå til ControlPanel -> Regional blabla -> Standard innstillinger ENGELSK UK
tor_erik Skrevet 14. februar 2004 Skrevet 14. februar 2004 Har du sjekket språket på maskinen din...når jeg innstallerte NFSU hadde jeg det samme problemet og da var det bare og skifte til engelsk språk. Prøv det:: -Gå til ControlPanel -> Regional blabla -> Standard innstillinger ENGELSK UK Disse spillene har ingenting med hverandre å gjøre. Om ikke kompabilitet funker, er det merkelig, dog jeg kjører spillet uten kompabilitetsproblemer. Spør deg selv: Er spillet orginalt?
Traxco Skrevet 15. februar 2004 Skrevet 15. februar 2004 (endret) du trenger en patch for at det skal fungere i xp:Windows Application Compatibility Toolkit 2.6(eller opptatering) http://www.microsoft.com/downloads/details...C9-6A9E8B801434 link til forum hvor jeg fant dette: http://www.neoseeker.com/forums/index.php?...threadid=202073 Endret 15. februar 2004 av Traxco
SuperJan Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Skrevet 15. februar 2004 Ja, spillet er originalt. Takk for svar! Driver å laster ned fix'en nå. Håper det funker! Tusen takk =)
SuperJan Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Skrevet 15. februar 2004 Joda, det funka det! Men det var ikke så morsomt som jeg syns å huske det var..:S Jaja.. Takk for hjelpa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå