Gå til innhold

vask av LCD skjerm

Lysteh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke spraye veske på skjermen, men på kluten. Ikke bruke microfiber, men en annen klut som ikke loer, og ikkr bruke kjemikalier i for konsentrert mengde

Skrevet (endret)
trenger hjelp til hvordan jeg skal vaske LCD skjerm ? kan jeg brukle vanlig klut ? eller noen som vet det ?

Ajax Vindusvask og en klut som ikke loer.

:thumbs: BILLIG, REN, EFFEKTIV og skinnede skjerm med glans.! :thumbs:

Endret av Vaio
Skrevet (endret)
ikke spraye veske på skjermen, men på kluten. Ikke bruke microfiber, men en annen klut som ikke loer, og ikkr bruke kjemikalier i for konsentrert mengde

BULLskitt!

Så lenge du ikke Dypper\Dynker skjermen i badekaret eller i vaskemaskinen eller bruker konsentert saltsyre( blumbo)

Går alt bra :thumbs:

Endret av Vaio
Skrevet

brillekluten er microfiber.

Brillerensen min er isopropanol og vann i et ganske sterkt forhold så jeg hadde ikke sateset på den. Har du prøvd med bare vann?

Skrevet

BULLskitt!

Så lenge du ikke Dypper\Dynker skjermen i badekaret eller i vaskemaskinen eller bruker konsentert saltsyre( blumbo)

har du engang lest posten som refererer til Øivinds lacd guide..?

Skrevet
Kan man bruke den sprayen som følger med brillene og deretter pusse med brillekluten?

Det er jo dyrere :roll:

Jeg har sprayet laptop skjermen min, og 19" LCD skjermen min hundrevis av ganger, uten å får noe skader. Så lenge du gjør det fornuftig, og ikke overdriv går alt bra.... Du trenger heller ikke å utblander eller mixer noe kjemikalier. ;)

Bare sørg for at du ligger skjermen din flat på bordet, og spray litt AJAX så tørk med engang..sørg for at du tørker kantene godt... Og alt skal går vel :cool:

Skrevet

BULLskitt!

har du engang lest posten som refererer til Øivinds lacd guide..?

Det er sikkert noe kloke ord fra guiden, men efaringer fryder? :roll:

Jeg er sikkert på at AJAX er ganske trygg..

Skrevet

Hvis du sprayer på skjermen så renner det sansynligvis litt ned bak ramma. Greit at du har erfaring, men denne kan brått endre seg fordi dette ikke gir resultater med en gang. Øivind har hentet tipsene sine fra produsentene. Stoler mer pan han enn deg. Sorry, men sånn er det

Skrevet

Blash! Det er da bare å spyle på det du føler for. Kanskje noen produkter er smartere enn andre, men jeg tar ihvertfall å pøser på med vann fra en klut. :D

Skrevet (endret)
Hvis du sprayer på skjermen så renner det sansynligvis litt ned bak ramma. Greit at du har erfaring, men denne kan brått endre seg fordi dette ikke gir resultater med en gang. Øivind har hentet tipsene sine fra produsentene. Stoler mer pan han enn deg. Sorry, men sånn er det

Du er sikkert en som oversprayer hele LCD skjermen din, og skylder på oppvaskmiddelen... :laugh:

Herregud, tror jeg skrev at du skal gjøre det med sunnfornuft :cool:

Litt AJAX på skjermen så tørk... ER DET SÅ VANSKELIG/FARLIG?

Jeg har aldri hatt noe oppvaskmiddel/vannskader problem med Laptopen og 19" LCD skjermen min hjemme... så ta en kake!

mitt siste ord ehh.. mine siste setninger. :thumbup:

Endret av Vaio

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...