Gå til innhold

Deksel til SE Z600


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er ute etter et FETT deksel til min SE Z600.....finner ingen her i norge som selger dette..... :no:

 

Noen som vet hvem som sleger fete deksler i norge? Fant et bilde av en jeg ble helt forelsket i med det første:

 

z600sport.jpg

 

Det er snakk om "party dekselet" (den blå)

se på denne siden !

 

www.mobilecityonline.com

 

masse fete gadgets til z600 og andre Sony ericsson telefoner !!

 

cheers !!

sack

Lenke til kommentar
De eneste dekslene jeg så til SE Z600 var ikke noe særlig å se på + de var uorginale  :dontgetit:

hvorfor må du absolutt ha de originale da?? Skjønner jo at du ikke vil ha de som ikke er noe fine, men hvis det hadde vært noen fine som var uoriginale ville du hatt de da??

;) Ja sålende de passer og sitter like bra som orginale deksler så hadde jeg det

Lenke til kommentar
Jeg er ute etter et FETT deksel til min SE Z600.....finner ingen her i norge som selger dette..... :no:

 

Noen som vet hvem som sleger fete deksler i norge? Fant et bilde av en jeg ble helt forelsket i med det første:

 

z600sport.jpg

 

Det er snakk om "party dekselet" (den blå)

se på denne siden !

 

www.mobilecityonline.com

 

masse fete gadgets til z600 og andre Sony ericsson telefoner !!

 

cheers !!

sack

Takk for tipset....selvfølgelig kostet den pakken jeg var ute etter 29,90 og momsgrense på 200 kr er på 28,5$ :mad:

 

Prøver å forhandle med butikken om hvordan dette kan løses mht en 2$ rabatt....sendes som "gift" eller noe....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...