Angemar Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 jeg er en som liker å spille multiplayer spill, har spilt battlefield 1942, warcraft III og nå i det sisite har jeg spilt Star War Galaxies. men nå er det stopp online spill blir for dyrt og jeg finner ingen flere bra Multiplayer spill. nå lurer jeg på om noen av dere har noen bra forslag? gjerne med linker til sider.
Audun B Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 CS 1.5/1.6, diablo, Call of Duty, TrackMania, NFSU, Unreal Turnament 2003/2004, Gode gamle Unreal Turnament og .
DC++_? Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 (endret) Når man spiller NFSU over internett bruker man bilen man har i underground mode? Har gått lei av spillet (er på oppdrag ~60) gidder ikke sitte runne spillet for å prøve online (meget stor forskjell på bilene ved 60 oppdrag i forhold til 110, da blir det ferrari mot golf) Ikke svar prøv. siden jeg har eksremt lite diskplass (får lite for å få innstalert) og må i tilfelle slette noen filmer (noe jeg ikke har lyst til) Endret 13. februar 2004 av DC++_?
Audun B Skrevet 15. februar 2004 Skrevet 15. februar 2004 Det siste innlegget var totalt uforstålig for meg. Står at det er redigert da, men likevel. Hadde ikke noe med saken å gjøre, ville bare medele det med resten av samfunnet.
TCi Skrevet 15. februar 2004 Skrevet 15. februar 2004 Du kan da ta å teste demoen til UT2004 som kom før helgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå