bowelripper Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 Jeg benytter meg nå av UPCs gratistilbud (se her: http://om.chello.no/campaign_index.php?Ses...786d7a8bf65feb). Hvis jeg vil kan jeg si opp abonnementet innen 22.2. uten å betale et rødt øre. Hvis ikke, binder jeg meg for 12 nye måneder (da med betaling selvsagt). Det jeg lurer på er, hvis jeg sier opp abonnementet innen 22.2. men finner ut en uke etterpå at jeg likevel vil ha Chello, blir jeg da nødt til å binde meg for 12 måneder? (Så vidt jeg vet har ikke Chello-abonnementene vanligvis noen bindingstid.) For å spørre på en annen måte, blir jeg "nullstilt" som kunde? B.R.
Blib Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 Ville du ikke kommet bedre ut ved å spørre kundesupport? Sikkert noen her som kan gi deg ok svar, men med kundeservice vil du iallefall få det bekreftet...
bowelripper Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Skrevet 13. februar 2004 Det er billigere å spørre her
Blib Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 Men du skal ikke se bort i fra at det ar lengre tid Så bruk nå foreldrenes telefon hvis du bor hjemme (Hvis ikke: GAH! You can afford it!) og ring
Blacki Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 Å ringe UPC er sløsing med tid, om du ikke har en halv arbeidsdag tilgode... Og for ikke snakke om den forferdlige ventemusiken du får
Spragleknas Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 Finner ingenting ang. bindingstider jeg .... ... skal pli kvitt mitt Tiscali .... GLEDER MEG!
Spragleknas Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 Fant kun dette: 14.8 Generell bindingstid for Tjenesten er 2 måneder etter installasjon, dersom ikke annet er avtalt eller fremgår av produktark. Deretter kan Abonnenten si opp Avtalen med en måneds skriftlig varsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå