Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Spørsmål om UPC Chello


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg benytter meg nå av UPCs gratistilbud (se her: http://om.chello.no/campaign_index.php?Ses...786d7a8bf65feb). Hvis jeg vil kan jeg si opp abonnementet innen 22.2. uten å betale et rødt øre. Hvis ikke, binder jeg meg for 12 nye måneder (da med betaling selvsagt).

 

Det jeg lurer på er, hvis jeg sier opp abonnementet innen 22.2. men finner ut en uke etterpå at jeg likevel vil ha Chello, blir jeg da nødt til å binde meg for 12 måneder? (Så vidt jeg vet har ikke Chello-abonnementene vanligvis noen bindingstid.) For å spørre på en annen måte, blir jeg "nullstilt" som kunde?

 

B.R.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville du ikke kommet bedre ut ved å spørre kundesupport? Sikkert noen her som kan gi deg ok svar, men med kundeservice vil du iallefall få det bekreftet...

Skrevet

Men du skal ikke se bort i fra at det ar lengre tid :)

 

Så bruk nå foreldrenes telefon hvis du bor hjemme (Hvis ikke: GAH! You can afford it!) og ring ;)

  • 3 uker senere...
Skrevet

Fant kun dette:

 

14.8 Generell bindingstid for Tjenesten er 2 måneder etter installasjon, dersom ikke annet

er avtalt eller fremgår av produktark. Deretter kan Abonnenten si opp Avtalen med en

måneds skriftlig varsel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...