ZoOoM Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 sitter på lan med 3 andre her..... og det er litt lite med berre vi 3 i call of duty. Eg har forstått det sånn at det ikkje følger med boter i multiplayer delen. kan eg laste ned boter?
Stig_W Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 Er ikke kommet botter til COD enda nei...finnes en tråd om dette lenger nede....
BrokenTomato Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 hadde jo bare vært genialt med botter til det spillet da Ellers så er det jo bare og komme seg på lan det vettu
Stig_W Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 Det er nok botter til CoD like rundt hjørnet. Jeg vil i allefall bli meget overrasket om det ikke skulle komme botter til dette spillet snart...
Obi-Wan Skrevet 14. februar 2004 Skrevet 14. februar 2004 Er jo latterlig at dette ikke er med fra orginalen av, det er jo et SP spill også, med relativt inteligente boter i SP delen, burde vel ikke være så vanskelig for dem som skrev spillet og fikse så de fungerer i MP også... Til og med BF har jo boter med i orginalen, og det er jo kun et MP spill (til de som skal kverulere jaja, vet det er en SP del også, men er jo bare det samme som å spille MP med boter, er ikke noen story, slutt å mas)
oth Skrevet 15. februar 2004 Skrevet 15. februar 2004 fant dette på et eller annet COD forum, men tviler på at botene er noen utfordring - hehe : download this: http://www.l0unge.com/cod/zzz_bots.pk3 and put it in your 'main' folder. start up the game, bring down the console and type: set scr_numbots 10 now start a dm or tdm game and the bots should come in.
Nolander Skrevet 15. februar 2004 Skrevet 15. februar 2004 Det finnes nok ikke boter nei. Men de er på vei sier ryktene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå