Gå til innhold

HK- instillinger for maksimal ytelse


Anbefalte innlegg

Lurer på om dette passer bedre for gutta på Hardware.no, men jeg tar allikevel sjangsen på å poste det her.

 

Det som er saken er at jeg ikke aner hva halvparten av innstillingene i biosen min gjør, eller hva jeg skal stille dem inn på. Kunne dere laga en lite artikkel/guide på de viktigste tingene er bør stille på for å oppnå maks ytelse og stabilitet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-03-17 04:56, Corleone skrev:


Det som er saken er at jeg ikke aner hva halvparten av innstillingene i biosen min gjør, eller hva jeg skal stille dem inn på. Kunne dere laga en lite artikkel/guide på de viktigste tingene er bør stille på for å oppnå maks ytelse og stabilitet?


 

Forskjellige hovedkort er utstyrt både med ymse Bios, CPU'er og chipsett, så guiden ville bli nokså omfattende - men det finnes allerede noen av dem:

 

her og her

 

...og enig, det ville vært interessant med flere av dem :smile: - dette var de jeg kom på i farten, men det finnes sikkert noen flere, også på norsk.

 

 

 

 

_________________

mvh. Tram

2 x BE6 & PIIIE

Kyro II & G400 MAX

 

[ Denne Melding var redigert av: TRAM på 2002-03-17 11:11 ]

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Quote:


CannoliBoy skrev (2002-04-15 23:34):

Jeg er helt enig i at dette hadde vært fornuftig, og det er noe vi har hatt i bakhodet lenge. På grunn av jobben og kunnskapen som må til for å få med seg det meste fra alle hovedkort kan jeg derimot ikke si noe om når det kommer.


 

Så det du sier er at dere trenger flere folk? Hiv dere med folkens!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...