Gå til innhold

CATALYST™ Release Notes Version 4.2


Robin B

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har 9700 All-In-Wonder, og har tidligere hatt problemer når jeg skal oppgradere til nyere drivere. Jeg har fått meldingen: "memory could not be "read"" (et-eller-annet....). Etter dette er det flere av funksjonene (tv, etc.), som ikke fungerer, samt at installasjonskatalogen kommer opp på skjermen hver gang pc'en skrus på...

 

Noen som vet hvordan jeg kan unngå dette ?

 

:cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
+/- 3-4% spiller ingen rolle for meg ihvertfall. Jeg skjønner ikke alt oppstyret hver gang det kommer nye drivere... Det virker nesten som om det forventes en ytelsesøkning ala de første Detonatordriverne hver eneste gang!  :devil:

enig.

 

det er ikke hardwareoppgradering! skjønn det folkens...

Endret av shamanix
Lenke til kommentar
+/- 3-4% spiller ingen rolle for meg ihvertfall. Jeg skjønner ikke alt oppstyret hver gang det kommer nye drivere... Det virker nesten som om det forventes en ytelsesøkning ala de første Detonatordriverne hver eneste gang!  :devil:

enig.

 

det er ikke hardwareoppgradering! skjønn det folkens...

Er allikavel en liten "oppgraderin", du får bedre ytelse, enkelte ganger merkbar ytelse.

Lenke til kommentar

Husk at noen drivere fikser problemer med bestemte spill. HAr man ikke problemer så greit nok. Men mange for plutselig spill til å funke eller ikke merkelige ting som skjer ved å oppgradere... Dessuten har noen oppgraderinger så mye som 25% økning i enkelte spill. Dette hører jo med til sjeldenheten, men er stor forskjell fra å bruke drivere som fulgte med kortet som er gamle. (Eller standard win drivere) til å bruke de nyeste.. i noen tilfeller.... (Er snakk om at kortet blir spesial optimalisert for hvert enkelt spill)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...