krabben Skrevet 12. februar 2004 Skrevet 12. februar 2004 Nå har jeg og en kamerat sittet parat foran skjermen å kommet oss frem til 84,6% på min bruker i Career mode. Plutselig begynnte spille å starte fra begynnelsen igjen, men da med en skikkelig godbil. Slik at det ikke finnes konkurranse lenger... Etter hvert som vi vinner løp etter løp stiger ikke %`ene på career mode lenger. Noen som har noen erfaringer fra dette? D er hvertfall j#¤%%# plagsomt
Geir M Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 Det spillet der er jo så utrolig dårlig uansett da.
Stor Oddnoga Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 Det spillet der er jo så utrolig dårlig uansett da. Det var et virkelig hjelpsomt innlegg. Jeg har spilt ferdig spillet og kan ikke si å huske problemet trådstarter nevner.
krabben Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Skrevet 13. februar 2004 geir_er_1337: Spar deg... Jeg tror det har gått inn i en slags cheat mode uten at jeg har gjort noe annet enn å leke meg med ps kontrolleren( clas sak med psx-usb...) når spillet loader. Hadde det bare vært en måte å fjerne cheatmode på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå