sirenloy Skrevet 12. februar 2004 Skrevet 12. februar 2004 jeg har film på dv og vil spille den inn til pc for så å brenne på dvd med godt resultat... .. noen gode tips?
Kisp Skrevet 12. februar 2004 Skrevet 12. februar 2004 Hei. Til DVD kan du bruke MPEG2 opp til 9.8 Mbit/sec. Se ellers Dvdrhelp.com for mer info. -Kisp
Bandidos-Pelle Skrevet 12. februar 2004 Skrevet 12. februar 2004 Brenn DVD'en i Pinnacle. Topp kvalitet!
sirenloy Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Skrevet 12. februar 2004 Brenn DVD'en i Pinnacle. Topp kvalitet! Ja, merka at det ble topp kvalitet i Pinnacle, men jeg vil lage album med filmene i.. ikke bare brenne dem etter hverandre. Går det i Pinnacle`?
Bandidos-Pelle Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 Ja, album er lett å lage. Hvis det var DVD-meny du tenkte på, er det svinelett...
sirenloy Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Skrevet 13. februar 2004 Ja, album er lett å lage. Hvis det var DVD-meny du tenkte på, er det svinelett... Svinelett? Så fint da! Hvor lager jeg det da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå