bazzo Skrevet 12. februar 2004 Skrevet 12. februar 2004 Hei. Jeg vil at når en fyller inn i en form og klikker submit, så skal siden formen genererer åpnes i en <iframe> på en annen .html side.
kvikks Skrevet 12. februar 2004 Skrevet 12. februar 2004 Du legger denne javascripten i head på den html fila som formen generere: denne hindrer at siden kan bli åpnet utenom frame. <script language=javascript type = "text/javascript"> <!-- Skjule script for eldre nettlesere if (top.location == self.location) { top.location.href = "din side med ifram.html/php/asp" } // Slutt script --> </script>
kvikks Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 den fungerer ikke den nei. Hva skjer da? Brukes denne iframe-siden for å vise andre sider...? Gi litt mere info
bazzo Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Skrevet 13. februar 2004 lager en form i en hovedside "index.htm" og så når en klikker submit, skal infoen som php skriver inn i en <iframe> i et annet html dokument (siden skal åpnes "_self") "annenside.htm" når jeg la inn javascriptet, gikk det ikke an og åpne "index.htm"
enden Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 Kan ikke du skrive en a4 side med step-by-step pseudokode. Skjønner ikke bæret av hva du mener jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå