Gå til innhold

Nytt Kabinett?


drno21

Anbefalte innlegg

tenker her om dagen, skal jeg skifte til et nytt kabinett? Kabinettet jeg har ligner litt på denne! http://www.medionshop.de/?Article.Link=1738&Group.Link=119

 

Ganske fete tilkoblinger!!! :dribble: Fant ut at dette kan tas av og eventuelt putes i en anen kabinett!

 

Grunnen for utskifingen er pga varmen ettersom kabinettet er like stort som hovedkortet mitt. det er veldig trangt i kabinettet og kablene er mange som gjør at den varme luftutsrømnigen ikke går ut! :no: Da blir det fort 50 grader. :no:

 

Så er det noen Cheftec eiere her på forumet eller andre merker som kan være gode gjerne på tanket at jeg ønsker at tempen skal være på ca 30 grader og ikke 50 på Hovedkortet og bonus det følger med kabinettvifter!! :thumbs::thumbs:

 

Noen som har samme problem eller noen forslag??? Prisklasse 1000 Kr eller 1200Kr for kabinettet ikke mer!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her har du et kabinett som er fint vis du reiser rundt på LAN partys, men ikke har så mange HDD`s.

Thermaltake Xaser III Lanfire

ps. Se vekten !!!

 

Her er et eg har tengt å kjøpe til meg selv, siden eg vil ha et kabinett som er lett og har plass til menge disker (8 total, inkl. floppy :) )

Dette er noe dyrere en du spesifiserer men.

Thermaltake Xaser III Super

 

Ellers er det mange å velge i, Lian-Li-Chieftec o.l Har selv Chieftec Miditower m/dør og er veldig fornøyd med det men det blir rett og slett for tungt når en har 7 disker i +++++ og drar det med meg på lan partys. Men skal det bare stå i ro på rommet ditt så tror eg det er et bra valg men Chieftec Miditower e.l.

Lenke til kommentar

Jeg vil også anbefale chieftec fordi jeg synes det er billig og bra. God plass til disker og kabinettvifter. Denne f.eks.

 

De kan være tunge slik det ble sagt tidligere her, men det er mange jeg kjenner som bruker det på LAN, og ingen har fått noen ryggskader elns enda :) Jeg ser at du vil bruke 1000-1200kr og da vil jeg anbefale deg å se på noen lian li kabinetter på microplex f.eks.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Jeg vil også anbefale chieftec fordi jeg synes det er billig og bra. God plass til disker og kabinettvifter. Denne f.eks.

 

De kan være tunge slik det ble sagt tidligere her, men det er mange jeg kjenner som bruker det på LAN, og ingen har fått noen ryggskader elns enda :) Jeg ser at du vil bruke 1000-1200kr og da vil jeg anbefale deg å se på noen lian li kabinetter på microplex f.eks.

Får av og til vondt i ryggen av å løfte mitt Chieftec Dragon Tower. :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...