Gå til innhold

får ikke sendt mms til kjærsten min,,snufs


Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei hei dere!!

jeg har et stort problem jeg,,,får ikke sendt mms til folk med telenor, eller til folk med under leverandører av telenor,,

det er sikkeli plagsomt,,,kjærsten min har djuce,,,

jeg får motatt mms au telenor da,,

har netcom,,

og for en månde sia gikk det fint å sende mms til kjærsten min og andre folk med telenor,,, men gåkke nu,,

 

 

fader

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei

 

Hvilken tlf.har du?Selv så har også jeg hatt problem med det og hadde kontant kort fra netcom,fikk bare sendt av og til,har du prøvd å sende til en som har netcom?

Endret av smoker2
Skrevet
hu har ab.,,ho djuce,,

 

fader ass er sikkeli ergeli,,, :realmad:

 

får ikke sendt til andre folk me telenor ab heller,,

 

fikk sendt før,,,

 

enormt irr

Vet du hva som er skikkelig ergelig? Det må være overdreven bruk av komma,,,,,, Ser du et mønster her,,,?

Skrevet

hvorfor ikke ringe sin operatør først å få ordnet problemet istedet for å sitte her å være så sint???

 

er vel bare en liten tlf samtale så er alt fikset (forhåpentligvis) :green:

Skrevet

Pudding... Hva har det med saken at jeg er aktiv her? Finnes faktisk folk som har flere poster enn meg og som ikke har vært her lenger. Nei, lær deg hva punktum er. Ikke er E700 verdens beste mobil heller.

 

Men til topicet. Husker da jeg hadde Panasonic GD87, da hadde jeg problemer med MMS som kom fra folk som hadde Telenor og jeg hadde Netcom. MMS meldingene var tomme når jeg åpnet dem. Ganske merkelig egentlig.

Skrevet

det har av og til vært problemer for NetComs og Telenors systemer for MMS å "kommunisere" med hverandre. Dette har ført til at MMS fra den ene operatøren til den andre ikke har gått gjennom.

 

Men det aller viktigste er å kontakte sin operatør for en sjekk, kanskje har det allerede blitt oppdaget feil, og da får du svar på hvorfor det ikke går. Hvis ikke kan din henvendelse avdekke en feil, og at man da får rettet opp problemet.

 

Motto: ta kontakt vedrørende feil, og gi de kundekonsulentene en mulighet til å sjekke opp problemet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...