Gå til innhold

PC Power And Cooling 510W Deluxe


Anbefalte innlegg

Hei..

 

For de som vet noet om PSUer da poster jeg dette.

PC Power And Cooling 510W Deluxe, har mottat min. Bestillte en modda :).. Ringte og ba om 2 extra SATA og at ha hver eneste ledning sleeved. Tok i alt 2 uker og kostede meg 2400kr. Har hatt Enermax, Chieftec, Fortron, Zalman, Antec, Thermaltake og nu PC Power And Cooling og det eneste som jeg sier er at PC Power And Cooling er ikke med resten i same liga, dem er flere klasser oven for de andre og du kan visuelt se det.

 

Litt for meget stoy siden dem setter in en sykkelig "diesel truck" vifte som tåler tonn of stov og annen drit uten at stoppe, den er temperatur og BELAST kontrollet men stoyer masse uansett. Har satt in en 32db Pabst som gir om trent samme temperaturer, men ingen 5 års garanti for meg da :( Men når dem gir 5 års garanti da har dem extremt lav feil % så jeg følte meg rimelig trygg at bytte vifter.

 

All in all, for de som er seriøse og vet hvor vigtig det er at ha nok Amps på +12 da er dette PSUen for deg, 34Ams med 38Amps peak på +12 vdc med total 650W peak i over 1 minutt LOL.. dette kaller jeg Diablo..

Vi snakker reelle Amps her ikke Qtec amps, ikke engang Enermax kan håpe at stille ved siden av denne her, gamle gode Enermax gir Watt stempel etter 25C arbeidstemperatur som ikke eksisterer, 40c+. PC Power And Cooling leverer som avtalt, ingen små tekst eller "but" og "ifs", ingen kompromisser.

 

Anbefalt.

 

Simon

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...