Gå til innhold

P800 død pixel


Anbefalte innlegg

Hei..

 

Kjøpte meg en p800 12.januar eller noe. Kjøpte den brukt, men likevle ikke brukt.

Kjøpte den splitter ny i eska, plastikken på, klistremerket festet 100% osv. Da var den en mnd gammel, så har jeg hatt den en mnd ca. Og først nå har det poppet opp en død pixel, som jeg VEIT ikke har vært der før. Har sjekka skjermen så grundig som overhodet mulig tidligere.. Har jeg fortsatt rett til å stikke ned å få retta feilen?! Er jævli irriterende med død pixel, greit nok den sitter nederst i hjørnet omtrent, men likevel.. :thumbdown:

 

Hilsen Robin / Wotevah

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei..

 

Kjøpte meg en p800 12.januar eller noe. Kjøpte den brukt, men likevle ikke brukt.

Kjøpte den splitter ny i eska, plastikken på, klistremerket festet 100% osv. Da var den en mnd gammel, så har jeg hatt den en mnd ca. Og først nå har det poppet opp en død pixel, som jeg VEIT ikke har vært der før. Har sjekka skjermen så grundig som overhodet mulig tidligere.. Har jeg fortsatt rett til å stikke ned å få retta feilen?! Er jævli irriterende med død pixel, greit nok den sitter nederst i hjørnet omtrent, men likevel.. :thumbdown:

 

Hilsen Robin / Wotevah

Ja hvis du har kvittering så burde det ikke være noe problem, men på p800 er det vel ganske enkelt å bare masere pixelen tilbake igjen? :dontgetit:

Lenke til kommentar

er ikke sikkert at det er en garantisak siden feilen ikke kom direkte fra fabrikken, men hvis du bare sier i butikken at det er en død piksel på den så regnes det som en garantisak tipper jeg. Sendte inn min 6600 siden den hadde en blinkene piksel jeg oppdaget først nå og fikk beskjed om at det var en garantisak av kundebehandler

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...