Gå til innhold

Fjernkontroll til datan


Anbefalte innlegg

Skulle gjerne likt å hatt en fjernkontroll til data'n som gjorde at jeg kunne bytte sanger i winamp.

Spiller med den på shuffling, så hadde vært digg å kunne bytte (skippe videre, som å trykke "b" under avspilling)

Finnes det muligheter for å mekke noe slikt? Endret av moho
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fjernkontrollen "Sapphire Remote Wonder BOB

fjernkontroll USB, Retail" :D er nok det beste og kanskje eneste tilbudet.

Jeg har den å er veldig fornøyd. Det var en annen som satt en link til komplett der du for kjøpt den over, men han sa også at du MÅ ha radeon kort, dette er ikke sant :thumbdown: , jeg har nvidia kort å det funker utrolig bra........

:thumbs:

Mvh Forelli :thumbup:

Lenke til kommentar

Slike tv kort har ofte fjernkontroll med seg og jeg tror jammen det fulgte med en til skjermkortet mitt også - jeg brukte en av de en stund, men jeg finner jo aldri fjernkontrollene uansett - så nå bruker jeg bare tastatur ;)

 

Fine med remote wonder er at den er trådløs tror jeg.

 

Ellers så hevder denne siden at remote wonder kan brukes på alle grafikkkort, men noen knapper blir ubrukelige:

 

http://remotew.free.fr/product.htm

Lenke til kommentar

Jeg har en slik selv som fungerer bra til "stue-pc'n"

 

Nei, du skal ikke koble den til grafikkortet, du plugger den bare direkte inn i en ledig USB-port. Men hvis du kjøper den som er nevnt her, mener jeg å huske at du MÅ installere programvaren for fjernkontrollen FØR du kobler den til (gjerne korriger meg på denne hvis det er feil).

 

Du kan styre alt på pc'n som du vanligvis styrer med musa. For å kunne styre winamp spesielt må du laste ned girder og en plug-in for winamp.

 

Bruk linken nevnt ovenfor http://remotew.free.fr/product.htm der finner du alt du trenger å vite :yes:

Endret av Lef
Lenke til kommentar

Bare kljøp ATI Remote Wonder fra komplett du. den styrer alt. den har next/previous, play/stop, pause, piltastene, left/right mousebutton, nr fra 0-9. og andre knapper du kan programere til å gjøre annet du vil selv (starte Winamp f.eks)

 

jeg har den selv, og trenger ikke noe spesielle programmer for å bruke den i musichmatch. der funker next og play og alt det der.

 

Ett sikkert kjøp.

Lenke til kommentar
Det var en annen som satt en link til komplett der du for kjøpt den over, men han sa også at du MÅ ha radeon kort, dette er ikke sant :thumbdown: , jeg har nvidia kort å det funker utrolig bra........

:thumbs:

Mvh Forelli :thumbup:

Hehe...sa ikke at du må ha radeon kort, men hvis du skal anbefalle et produkt er det greit å være sikker på at det er kompatibelt med det han har, derfor ville jeg være på den sikre siden. Hvis det derimot funker med andre typer kort så er jo det flotters...

 

Når det gjelder plug-ins er winamp og powerpoint allerede inkludert i driveren. Plug-ins for DivX Player og TheaterTek er lagt ut på ATI sin side.

Lenke til kommentar

Tidligere solgte Komplett "Anir The Multimedia Magic" (tror det var det den het da). Jeg mener jeg gav 150,- for min bulk, men nå har produsenten sluttet med den. Linken over fører til noen som liksom tok over, men jeg tror ikke det har skjedd så mye med den i senere tid. Vet derfor heller ikke om den er mulig å få tak i lenger. Uansett fungerte den bra da jeg brukte den.

ATI Remote Wonder som allerede er nevnt ser ut som samme greiene.

Sapphire Remote Wonder BOB hos Komplett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...