jtsorensen Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 Jeg trenger et program som kan lage og redigere film... Det jeg har brukt er Studio Version 7 og InterVideo WinProducer, men er det noen som gir flere muligheter og er mer stabilt?
medlem-42062 Skrevet 10. februar 2004 Skrevet 10. februar 2004 Adobe premiere har ihvertfall flere funksjoner, men det kan vere litt tricky i starten.. kan også anbefale å kjøre "adobe after effects" som brukes etter at filmen er ferdig. Der har du masse heftige effekter du kan legge på en ferdig .avi eller .mpg film Lykke til..
jtsorensen Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Skrevet 10. februar 2004 Takker, skal prøve det ut... men jeg leste litt om produktet og jeg lurer på om Adobe Studio kan også redigere mpeg2 filer?
kvikks Skrevet 10. februar 2004 Skrevet 10. februar 2004 Her er også noen! Apple's Final Cut Macromedia's Director
medlem-42062 Skrevet 10. februar 2004 Skrevet 10. februar 2004 Takker, skal prøve det ut... men jeg leste litt om produktet og jeg lurer på om Adobe Studio kan også redigere mpeg2 filer? Regner med det.. hvis ikke er det jo bare å kovertere filene til et annet format med et program, men jeg er ca90% sikker på at adobe premiere takler de fleste filtyper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå