Gå til innhold

Rollespill


Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Har gått veldig lei av cs nå, og vurderer å begynner med et rollespill igjen.

Har spilt Diablo 2 i mange år, men det er dødt synes jeg.

Noen som kan anbefale et noen gode rollespill som er morsom og facinerende?

Noe man blir avhengig av!

Trenger noe slikt.

 

Mvh

 

Eirik Nålsund

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En ny uke = en ny tråd om en som vil ha RPG anbefalinger, begynner å få et ønske om at søkefeltet blir forstørret slik at folk blir bedre til å bruke det.

 

Men som min gode mann Elyas Machera anbefalte, Baldurs Gate: Dark Alliance 1&2 er gode tidtrøyter i Diablo stil. Divine Divinity er også å anbefale på PC, meget bra Diablo liknende spill, og toeren er på vei!!!

Lenke til kommentar
En ny uke = en ny tråd om en som vil ha RPG anbefalinger, begynner å få et ønske om at søkefeltet blir forstørret slik at folk blir bedre til å bruke det.

Folk ser ikke sånt.. på jobb har vi et skilt på veggen hvor det står "Til deg/dere som vil ha tatovering og er under 18 år: FUCK OFF!" .. og vi har daglig folk som spør om ikke de kan ta tatovering, selv om skiltet står 30cm fra dem.

 

Samme som sticky'en i lagringsmedier-kategorien, hvor det står grundig forklart hvordan man får brukt mer enn 137gb..

 

"Nah.. dette gjelder ikke meg, jeg lager en ny topic hvor det står "HJEEEEEELP!!! 30GB FORSVUNNET?!!??!!!111" og blir sjokkert når den blir stengt".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...