Globe Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 Heisann! vill ha meg et nytt skjermkort, pga er DRITT lei Nvidia så å si.. Har nå et Abit FX5600 Ultra Otes, å er ikke fornøyd, har prøvd allt av drivere men det henger å det funker ikke bra med DirectX 9 spill.. Noen drivere dunker noe lunde å noen funker ikke i det heletatt. Å di driverene som funker til dirctx9 funker ikke så bra med opengl. Så nvidia F*** dere! Så nå til poenget; vill over til Ati å trenger hjelp! Skal ha et kort til under 2000,- hvilket kort bør eg velge da? Thnx.
genesis Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 Ville selv absolutt ha spart inn en kino og diverse, for å gå for det billigste powercolor radeon9800 pro kortet jeg fant.... som ligger rett over 2000 *sjekke pris guiden* de har det nå på pcutstyr.no_ PCutstyr.no 2258,-
Globe Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Skrevet 9. februar 2004 var ikke så dumt det. Ser Saphire har et kort liggende der til samme pris. er det forskjellen på di 2 kortene?
genesis Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 Det er bare å kaste seg over søkefunksjonen, eller eventuellt bla litt ned. Det er veldig mange poster om akkurat dette etterhvert selv ville jeg gått for powercolor, og flashet det til radeon 9800 XT, om det hadde gått... (ligger også en god guide her på forumet)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå