nOsRAL Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 hei! Når eg starter opp pcen så funker alt fint, men plutselig, så klikker den! Det går ikkje ann å beskrive, må se selv Er det skjerm kortet det er noe galt med? eller cpu? Når pcen er kald så tar det ofte lang tid! la på ny kjøle pasta får ein stund siden, og da tok det lang tid før problemet oppstod igjen, men no i det siste skjer det etter berre noen minutter. Cpu temp ligger på ca 51 grader. må eg skaffe nytt skjermkort, vifte eller cpu? noen som har hatt liknende problem? please help!
Nikkor Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 GrRRrR det var noen deilige artifacts striper... Har du klokket kortet? Prøv og klokk ned minnet litt. Funker ikke dette har du en minne feil på kortet... Altså send det tilbake... Du kan også prøve og sette en vifte mot det for bedere kjøling...
Merlin Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 Dette er Artfiacts, har du klokket?. Klokk ned mem/core til de blir borte.
drno21 Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 Ser ut til at du har klokket litt i overkant av hva kortet ditt tåler! Men fortvil ikke! Du kan klokke det ned til det som var den opprinnelige spec! Virker ikke dette så kan du bare sende inn kortet i retur!
nOsRAL Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Skrevet 9. februar 2004 Lure på om eg klokka kortet for lenge siden, 9-10 måneder siden. Huska ikkje korleis eg gjorde det, må eg ha eit spesielt program? Eller kan det gjøres i bios. Får nå er kortet så fucked up at pcen låse seg og restartes når eg går inn i windows. går det ann å resete skjermkortet alla slik du kan gjøre med hovedkortet?
drno21 Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 Kan hende at du burde formatere men tror det hjelper lite! du kan jo sikkert prøve å putte sjermkortet i en annen PC og prøve å klokke den ned derifra!
nOsRAL Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Skrevet 9. februar 2004 noen som kan anbefale eller veit om noen program der du kan klokke ned skjerm kortet ditt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå