mygla Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 jeg har en hp dvd writer 300n (4x) som fulgte med maskina mi. jeg har verbatim 4x certified dvd-r plater, men brenneren leser dem ikke uansett hva jeg gjør. er ikke brenneren kompatibel med dvd'en? eller? hva er galt??? jeg begynner å få lite plass på maskina, så å få brent litt musikk ut på dvd hadde vært supert
DDFC Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Den spilleren du bruker virker bare med DVD+ Plater gikk inn på Google og søkte opp navnet på spilleren din og noen hadde sjekket den ut: Drive Information ------------------ Drive : HP DVD Writer 300n Type : DVD+R/RW Combo Drive Firmware Version : 1.25 Buffer Size : 2 MB Date : ? Serial Number : MY3364Q25n Vendor Specific : 03010600 MY3364Q25n Drive Letter : E:\ Location : 1:0 Mechanism : Tray Read Speed : 40, 32, 24, 10 X Write Speed : 16, 8, 4 X Read CD Text : Yes Return C2 Pointers : Yes Read CD-R : Yes Read CD-RW : Yes Read DVD-ROM : Yes Read DVD-RAM : No Read DVD-R : Yes Read DVD-RW : Yes Read DVD+R : Yes Read DVD+RW : Yes Read Digital Audio : Yes Read CD+G : Yes Read VideoCD : Yes Write CD-R : Yes Write CD-RW : Yes Write DVD-R : No Write DVD-RW : No Write DVD+R : Yes Write DVD+RW : Yes Write DVD-RAM : No Buffer Underrun Protection : Yes Mount Rainier : No Modes : Packet, TAO, DAO, SAO, RAW SAO, RAW SAO 96, RAW DAO 96 Region Protection Control : RPC II Region : 1 Changes User : 2 Changes Vendor : 4
Bushnell Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 (endret) for sent ute ja Endret 8. februar 2004 av Bushnell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå