Gå til innhold

best av disse 2 headsetta?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Disse 2 headseta er sikkert like bra egentlig.. Men de er ment på litt forskjellige bruksområder..

Portapro er portable åpene hodetelefoner, mens de andre er lukka, noe som gir en bedre bass gjenngivelse.

Sitter selv med disse på hodet akkurat nå.. jeg er meget godt fornøyd. :)

Skal du bare bruke de til å sitte forran pcn og ikke ta de med på joggeturer eller lignende hadde jeg valgt det lukkede settet.

-

Karl

Endret av Mac
Lenke til kommentar
Disse 2 headseta er sikkert like bra egentlig.. Men de er ment på litt forskjellige bruksområder..

Portapro er portable åpene hodetelefoner, mens de andre er lukka, noe som gi en bedre bass gjenngivelse.

Sitter selv med Disse på hodet akkurat nå.. jeg er meget fornøyd. :)

Skal du bare bruke de til å sitte forran pcn og ikke ta de med på joggeturer eller lignende hadde jeg valgt det lukkede settet.

-

Karl

Nettopp!

 

(Har du prøvd Pro3aa? Vurderer å køpe dei)

Lenke til kommentar

jeg har porta pro, men kjøper meg ur40 når de kommer inn i butikken her i Bodø... Har testa disse (ur40) hos en kompis, og har kommet frem til at de er geniale til pcbruk osv. , og jeg vet at protapro er geniale til f.eks. minidisc :)

 

lydmessig tror jeg portapro er bedre "jevnt over", mens ur40 ikke er helt på topp overalt men gir deg liksom et større trykk (mer behagelig å høre på med høyt volum) :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...