Rufati Skrevet 7. februar 2004 Skrevet 7. februar 2004 Har en zip fil her med en font i .ttf format. La inn word fra office xp pro men klarer sannelig meg ikke å finne ut hvordan jeg skal installere\legge til denne fonten. Hum? Den heter Morpheus btw, det er 2 filer som heter henholdsvis: MO.ttf MORPHEUS.ttf Det følger med en readme fil men den inneholder bare bull om at jeg skal sende vedkommende som laget fonten $5 Noen som vet hvordan jeg får lagt til denne fonten i word, eller hvordan jeg i hele tatt gjør det? på forhånd, takktakk!
Rufati Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Skrevet 7. februar 2004 Takker! Føler meg litt noob nå men ellers bra!
XenZor Skrevet 7. februar 2004 Skrevet 7. februar 2004 En annen mulighet er å gå til C:\WINDOWS\Fonts klikke på fil og velge Installer ny skrift.
PT Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 (endret) En annen mulighet er å gå til C:\WINDOWS\Fonts klikke på fil og velge Installer ny skrift. Hva er poenget med det når du bare kan dra filen over i font-vinduet? EDIT: Men-men... Det er vel smak og behag dette... Endret 8. februar 2004 av PT
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå