barteaux Skrevet 7. februar 2004 Skrevet 7. februar 2004 Need help! Har forsøkt med oppdaterte drivere fra pinnacle, men må velge mellom farger med skurring eller svart-hvitt bilde +generelt dårlig kvalitet på begge deler. Maskinen kræsjer helt hvis jeg ikke tar ut pinnacle DV200 redigeringskortet. De benytter samme adresser og jeg får ikke byttet de manuellt. Har forsøkt i BIOS, men til ingen nytte. What to do? Er jeg nødt til å bytte kort? Og har noen en anbefaling i så måte? WB *Man kan lære mye om paranoide ved bare å følge etter dem
buskmann Skrevet 7. februar 2004 Skrevet 7. februar 2004 Kjør et søk her på forumet. Det er mange som har hatt problemer med disse kortene før.
siDDis Skrevet 7. februar 2004 Skrevet 7. februar 2004 problemet er at driverane til pinnacle er egentleg for windows 98
barteaux Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Skrevet 8. februar 2004 Oki, har forsøkt å søke i Hardware.no, men får bare treff på nyheter og tester.. ikke fra forumet. Er det andre steder å køre søk fra?
buskmann Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Klikk på "Søk" i den venstre kolonnen her på forumet.
barteaux Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Skrevet 8. februar 2004 Ach so! Der var den.. Takk for tipset. En ny verden har åpnet seg. Tydeligvis flere som har hatt samme problem som meg. *Man kan lære mye om paranoide ved bare å følge etter dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå