KenLada Skrevet 7. februar 2004 Skrevet 7. februar 2004 Har skaffet meg prince of persia nå. Hadde gledet meg lenge til å spille gjennom det! Men DET kan ikke nytte! For når jeg kommer inn i spillet ser jeg med en gang at noe er galt. Det er alt for lyst og skikkelig utydelig. Det er SKIKKELIG utydelig og SKIKKELIG lyst! Noen som deler dette problemet med meg? Har prøvd følgende : Ny skjermkortdriver Justere gamma Sjekka ut alt på options Prøvd powerstrip Prøvd spillet hos en kamerat ( der funka det) Så har noen non hotte idèr? Tar imot all hjelp! p4 2,54ghz Ati Radeon 9800pro 512 DDR
KenLada Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Skrevet 7. februar 2004 (endret) Jada! Kan jeg sjekke for å være sikker noen plasser? Endret 7. februar 2004 av KenLada
L03VIk Skrevet 7. februar 2004 Skrevet 7. februar 2004 Jada!Kan jeg sjekke for å være sikker noen plasser? start-->kjør--> "skriv inn:" dxdiag
L03VIk Skrevet 7. februar 2004 Skrevet 7. februar 2004 Et annet tips kan være å avinstallere skjermkortdriverne helt. Sette opp standardskjerm-driveren, og så installere nyeste ATi-driver på nytt. Dette er forøvrig noe ATi anbefaler å gjøre hver gang man oppdaterer....
KenLada Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Skrevet 7. februar 2004 ja, jeg hadde versjon 9.0 .. Noen andre tips? Formaterte forrige uke oxo da, så gidder ikke fjerne skjermdriver dersom det ikke er grunnen
Traxco Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Sjekka ut alt på options (er du sikker på det) synes jeg også fikk spillet veldig lyst da jeg innstalerte det.. husker ikke hvilken justeringere jeg forandra,men du bør gå over alt en gang til..
mafiamann Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 directx 9 bare eller directx 9.0b ? b er den nyeste
razh0r Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 Sett noen av instillingene til Medium. Da funker det, slik var det nemlig til meg og!
skabbus Skrevet 10. februar 2004 Skrevet 10. februar 2004 slik var d for meg også. jeg tok Special Effects ned på medium og mirakuløst nok var d helt fint! Hmm, litt usikker hvis ikke... jeg holder vel også av litt på d med directx´n. jeg har 9.1b og... prøv å skaffe d, hvis ikke nyere har kommet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå