Gå til innhold

N6600 som fjernkontroll?


Killi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hva er det jeg gjør feil da.

 

har ett panasonic tv or surround reciver

jvd dvd

 

Har forstått at jeg ikke skal aktivere IR utgangen før jeg starter programmet for da kommer det en feilmelding.

 

Jeg trykker og trykker men det skjer ingenting. Det er knappen på joysticken som brukes til å trykke på en knapp når jeg er inne på en enhet i programmet?

 

Hvilken versjon bruker dere?

Lenke til kommentar

Jeg bruker seff nyeste versjon, vet ikke hvilken det er. Sjekk på sidene deres.

 

Rekkevidden er abre ca 1-2m forresten - hvis diu ikke har prøvd så nærme enda. Og det *ER* ikke alle TVer osv den funker på. Ta med telefonen til et par kamerater og test på deres TVer. Funker det ikke der heller har mobilen/programmet et problem. Funker det er ikke TVen din støttet. Har du TOTAL-versjonen, noe jeg ser du har, så skal du kunne "lage" støtte for Tven din selv, ved at den sender ut signaler frem til noe skjer, men jeg vet ikke helt hvordan det funker.

Lenke til kommentar
Rekkevidden er bare ca 1-2m forresten - hvis du ikke har prøvd så nærme enda.

Rekkevidden er mer enn 1-2 meter jeg kan stå fra 4-8m vekke hvis ikke lenger(veldig merkelig siden det er infarød :dontgetit: )

 

PS retta litt på posten din ;) (i quoten)

 

Koster det noe for å tak i dette programmet?

Ja det koster ca.100kr. eller så kan man finne det på yahoo groups :thumbup:

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar

Testet det på phillips tven nede. fugerte som bare det.

 

Virker som det er litt problemer med panasonic produkter. Greide avogtil å styre panasonic videoen fra 10cm avstand. Jeg har ennå ikke klart å få panasonic tven og reciveren til å fungere..

 

Genialt program når du har rett utstyr!

Lenke til kommentar
nokia er no dritt uansett

Åå, fryyd! Du er min nye konge innen argumentasjon. Å, du kommer med så utrolig sakelige, modne argumenter og flott innlevelse at jeg blir rørt!

 

Altså, har du ikke noe mer vettugt å komme med kan du bare stoppe å poste slikt. Nokia har problemer som alle andre men det betyr ikke at Nokia er dårlig pr. definisjon.

Lenke til kommentar
:scared:

 

Du får det til på 4.8m! Med N6600? *misunnelig*

 

 

Ikke 4,8 men 4 - 8m. av og til litt lengre også(ikke mer enn10), Det gjelder ikke bare 6600 fikk det til med 3650 og det virker som en fryd med P900 :thumbup: (jeg har en samsung 32"widescreen og en panasonic 28"widescreen virker på begge de to)

 

Virker som det er litt problemer med panasonic produkter. Greide avogtil å styre panasonic videoen fra 10cm avstand. Jeg har ennå ikke klart å få panasonic tven og reciveren til å fungere..

Nei ingen problemr med panasonic, virker på tv, dvd og stereoanlegget mitt som er panasonic ;)

Lenke til kommentar

Merkene har nesten ingenting å si; er merket der så kan d virke; d er modellen d avhenger av...

Av og til kan d være noen forskjeller på noen modeller slik at de ikke alltid virker... (derfor finnes d fks. grundig alt1, grundig alt2 o.l.)

de kan være produsert sammen med en annen produsent/laget i en annen fabrikk for en lavere pris o.l. eller bruke andre deler....

fks. på hytta har jeg en salora TV der kun Finlux TV fjernkontrollen virker (på TotalIRremote) dette siden denne modellen fantes i finlux versjon med litt anna utseende... så prøv gjerne med andre merker; d kan virke...!

de lager ikke en egen instilling for kun 1 produkt ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...