Citizenx Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 flashe: forandre eller ødelegge(hehe, neida) biosen sånn at kortet blir til noe annet overkill: den store forskjellen du ikke kjenner, f.eks at en vanlig skjerm bare tåler 70-80 fps, og du får over 130 fbs, da er dette overkill En skjerm tåler da selfølgelig mer enn 70-80 fps... den sprenger ikke om du overgår det. Men for å formulere det til en litt mer riktig settning så er det bedre å si: hvis skjermen har en oppdateringsfrekvens på 85hz så vil ikke bilde oppdatere seg noe raskere enn 85 ganger i sekundet, men det betyr aldeles ikke at det blir noe overkill med 130fps i et spill.
DDDD Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 kanskje jeg ike helt har fått med meg ordet "overkill" kan du da forklarer det til meg?
fAight Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 Å bruke et radeon 9800 XT kort på f.eks en Pentium 2 333 Mhz system, er et eksempel på "overkill" eller, Hjemmekino-anlegg til 100 000 kr og 21" TV!
DDDD Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 da er mitt eksempel om 130fbs på en 85hz ganskje nær da, eller hva??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå