Lond Skrevet 6. februar 2004 Skrevet 6. februar 2004 Får feilmeldingen; "Kan ikke kopiere credits: Datafeil (sirkulerende overflødighetskontroll, CRC)" når jeg prøver å legge inn cd2 av SWON. Hva kan dette komme av? Kan det fikses? Prøvde å kopiere cden og installere av brenne-cden, men med samme resultat.
tor_erik Skrevet 7. februar 2004 Skrevet 7. februar 2004 Dette kan du gjøre: 1. Om du har en brent cd/image av spillet, kjøp orginalen 2. Om du har orginalen, gå tilbake til butikken og klag på produktet. Dette fungerer som oftest. Aight?
Lond Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Skrevet 17. februar 2004 Dette kan du gjøre: 1. Om du har en brent cd/image av spillet, kjøp orginalen 2. Om du har orginalen, gå tilbake til butikken og klag på produktet. Dette fungerer som oftest. Aight? Jeg får det samme når jeg prøver å legge inn MOHAA, cd2. Dette er et originalt spill. Kan det være noe med cd-rommen min? Har en ASUS CRW5224a
Laserlasse Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 Foreslår at du prøver diskene dine på en annen maskin / CD rom. Dersom begge cd'ene er originale, er det sannsynligvis noe gale med maskinvaren din.
Stig_W Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 Høres definitivt ut som CDromen din, ja. Har selv slitt med crc feil på orginale plater. Det som på den andre siden fungerer fint er om du tar backup av platene dine, og installerer fra backupene. Dette er også lovlig så lenge du har orginalene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå