beddda Skrevet 6. februar 2004 Skrevet 6. februar 2004 (endret) Heisan! Sitter med et Gainward GF4 128MB Ultra/650 XP Golden Sample (alt dette var sikkert ikke nødvendig å skrive) som jeg er mege fornøyd med. Får snart et ATi RADEON 9700 Pro 128 MB og lurer dermed om dette er bedre enn GF4 og om jeg vil merke noen ytelsesforskjell? ATI kortet er jo ganske mye dyrere så jeg regner med det også er bedre. Hvordan er det å skifte viften på ATI kortet? den lager visst en ganske ubehagelig lyd og er vel kanskje på vei til å ta kvelden. den er limt på. Resten av maskinen består av: XP-2400 768 MB Ram MSI KT4V WD 80gig disk m/8MB minne Maxtor 120 gig disk m/8MB minne kommer ikke på noe annet som kanskje har betydning for ytelsen Endret 6. februar 2004 av beddda
Lord_Linus Skrevet 6. februar 2004 Skrevet 6. februar 2004 Kan bare svare rungende og klart JA på det spørsmålet der. Ati 9700pro har også full støtte for dx9 i hardwaren sin, noe ikke gf4 har. Har selv hatt det kortet og har vært strålende fornøyd med det.
Windoge Skrevet 6. februar 2004 Skrevet 6. februar 2004 Kortene er ikke sammenlignbare nesten. Spesielt ikke i DX9.
Xticy Skrevet 6. februar 2004 Skrevet 6. februar 2004 har selv ATi radeon 9700 pro,kjøp deg vga silencer fra microplex,den er billig,bra og lydløs... kortet mitt klokker til 405/341,så dette er jeg strålende fornøyd med
beddda Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Skrevet 6. februar 2004 høres sjef ut men hvordan fjerner jeg vifta? den er jo limt på.
Spragleknas Skrevet 6. februar 2004 Skrevet 6. februar 2004 (endret) Er vel som å spør om det er forskjell på PIII og PIV EDIT: Vifta er lett å fjerne... litt vanskelig å forklare men lett å e selv (2 "propper" du må trykke ut <- sa det var vanskelig ) Endret 6. februar 2004 av JEG76
Merlin Skrevet 6. februar 2004 Skrevet 6. februar 2004 (endret) Dette er rått parti og Radeon 9700 Pro knuser alle geforce 4 kort overlegent Endret 6. februar 2004 av Merlin
TheDarkListener Skrevet 6. februar 2004 Skrevet 6. februar 2004 (endret) Ville tippe mellom 25%-50% bedre i dx8 og en del mer enn det igjen i dx9 Endret 6. februar 2004 av TheDarkListener
beddda Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Skrevet 6. februar 2004 Høres lovende ut. er så heldig å få kortet av min far som trodde det hadde røket. han skulle sjekke en u-lyd som kom innenfra kabinettet. kom visst fra viften på skjermkortet og han har sikkert vært borti noe han ikke skulle for etterpå fikk han ikke skjermbilde. han ringte til Dell og de skulle sende et nytt (på garanti) som han får på tirsdag. de sa han bare skulle kaste det gamle. etter en stund testet han på nytt og alt fungerer som før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå