Gå til innhold

ATi RADEON 9700 Pro 128 MB vs.

beddda

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heisan!

Sitter med et Gainward GF4 128MB Ultra/650 XP Golden Sample (alt dette var sikkert ikke nødvendig å skrive) som jeg er mege fornøyd med.

Får snart et ATi RADEON 9700 Pro 128 MB og lurer dermed om dette er bedre enn GF4 og om jeg vil merke noen ytelsesforskjell?

ATI kortet er jo ganske mye dyrere så jeg regner med det også er bedre.

Hvordan er det å skifte viften på ATI kortet? den lager visst en ganske ubehagelig lyd og er vel kanskje på vei til å ta kvelden. den er limt på.

Resten av maskinen består av:

XP-2400

768 MB Ram

MSI KT4V

WD 80gig disk m/8MB minne

Maxtor 120 gig disk m/8MB minne

kommer ikke på noe annet som kanskje har betydning for ytelsen

Endret av beddda
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan bare svare rungende og klart JA på det spørsmålet der. Ati 9700pro har også full støtte for dx9 i hardwaren sin, noe ikke gf4 har. Har selv hatt det kortet og har vært strålende fornøyd med det.

Skrevet

har selv ATi radeon 9700 pro,kjøp deg vga silencer fra microplex,den er billig,bra og lydløs... kortet mitt klokker til 405/341,så dette er jeg strålende fornøyd med :yes:

Skrevet (endret)

Er vel som å spør om det er forskjell på PIII og PIV

EDIT: Vifta er lett å fjerne... litt vanskelig å forklare men lett å e selv (2 "propper" du må trykke ut <- sa det var vanskelig :D )

Endret av JEG76
Skrevet

Høres lovende ut.

er så heldig å få kortet av min far som trodde det hadde røket. han skulle sjekke en u-lyd som kom innenfra kabinettet. kom visst fra viften på skjermkortet og han har sikkert vært borti noe han ikke skulle for etterpå fikk han ikke skjermbilde.

han ringte til Dell og de skulle sende et nytt (på garanti) som han får på tirsdag.

de sa han bare skulle kaste det gamle.

etter en stund testet han på nytt og alt fungerer som før :thumbs:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...