Gå til innhold

Hvor mye koster aboment i galaxies?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om noen her vet hvor mye det koster å spille SWG i månden..året. Har kjøpt det nå og lurer litt på hva det koster hadde vert fint med svar ganske fort ettersom jeg er helt vill på å få spilt detta!! :dribble:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lurer på om noen her vet hvor mye det koster å spille SWG i månden..året. Har kjøpt det nå og lurer litt på hva det koster hadde vert fint med svar ganske fort ettersom jeg er helt vill på å få spilt detta!! :dribble:

Det koster litt over en hundrelapp hver mnd.

Skrevet
Fant ut at det kostet 14.99dollar.

Ja, og dagens kurs tilsier at $14,99 =

Valutakalkulator

14,99 U.S. Dollar = 103,26 Norwegian Krone

14,99 Norwegian Krone = 2,18 U.S. Dollar

Skrevet
Dustepris! Hadde det ikke vært for den hadde jeg kastet meg over spillet. :mad:

100 kroner mnd er jo en helt kurrant pris å betale for et onlinespill... Det er vel nesten standard med $14,99.

Skrevet (endret)

Hvis det hadde vært et annet alternativ til CC, som f.eks du kjøper et kort elns som gir deg tilgang en mnd, så hadde jeg vært all over dette spillet.

Endret av HeavenHell
Skrevet

100 kroner mnd er jo en helt kurrant pris å betale for et onlinespill... Det er vel nesten standard med $14,99.

Ja 100kr er greit.

Men jeg synes de skulle ha vært litt snillere med å få selve spillet. Kunne kostet 200kr. AO er gratis og kan lastet ned. Skulle ønske SWG kunne etterhvert blitt lastet ned..

Skrevet

Ja 100kr er greit.

Men jeg synes de skulle ha vært litt snillere med å få selve spillet. Kunne kostet 200kr. AO er gratis og kan lastet ned. Skulle ønske SWG kunne etterhvert blitt lastet ned..

Jepp, det er akkurat slik jeg føler det også. Håper virkelig de ser dette etterhvert, fordi da kommer de til å kapre et par spillere til.

Bedre med mange som betaler månedtlig, enn ikke så mange som betaler masse for spillet og mange som ikke gidder fordi det er for dyrt. (Hvis det ble forståelig)

Skrevet
Spillet skulle kostet 1000kr, og årsavgift på 100kr :roll:

Da kan man i hvert fall banne på at det ikke ville vært mange som spilte det. Ville stort sett bare vært de værste av de værste hardcore gamerne som ville spilt det.

Bedre med mange små betalinger, enn en stor + 1 liten i året - synes jeg.

• 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...