Gå til innhold

And the Einstein-award goes to...


Suppelars2k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Afgelopen dinsdag heb ik op deze weblog een tekst geplaatst die voor sommigen erg kwetsend was.

Dit is nooit mijn bedoeling geweest.

 

Ook ik vind, zoals ik een aantal dagen eerder schreef, het ontzettend jammer en verdrietig wat er met

Guusje Nederhorst gebeurd is.

 

In het gewraakte stukje tekst zette ik mijn vraagtekens bij de snelle release van een eerbetoon op

cd door platenmaatschappij BMG.

Dit lokte een discussie uit, waarin veel mensen mij ongelijk gaven.

 

Nu, enkele dagen na het schrijven van dit stukje, realiseer ik me dat het verlies en verdriet

zo groot is dat ik hier geen vraagtekens bij had mogen plaatsen.

 

Mijn oprechte excuses aan alle (direct) betrokkenen die ik hiermee gekwetst heb.

 

Ik zal de opbrengsten van mijn eerstvolgende optreden als dj doneren aan KWF Kankerbestrijding,

 

Patrick Kicken

 

 

OVERSETTELSE:

Sist Tirsdag la eg opp en tekst her som var støtende for enkelte. Dette har aldri vert min mening.

 

Også jeg synes, som jeg skrev noen dager tidligere, at det er meget trist og leit hva som har skjedd med Guusje Nederhorst

 

I den berørte teksten stilte jeg spørsmål ved den raske utgivelsen av æresbevisning på CD fra plateselskap BMG

Dette førte til en diskusjon, hvor mange var uenige med meg

 

Nå, noen dager etter jeg har skrevet dette stykket, innser jeg at tap og savn kan være og er så stor at jeg ikke burde ha stilt spørsmål i forhold til det.

 

Min oppriktige unnskyldning til alle som er (direkte) innvolvert som jeg herved kan ha såret.

 

Jeg skal donere inntektene fra min førstkommende opptreden som DJ til KWF Kreftsaken

 

Partick Kicken

Endret av AssKicR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...