Grr Skrevet 6. februar 2004 Skrevet 6. februar 2004 Jeg vet dette ikke har noe med overklokking å gjøre, men jeg får av 1 lr annen merkelig grunn feilmelding når jeg prøver å poste hos hardware.no så sry til alle som måtte reagere på dette Når jeg starter maskinen med mitt nye pc 9800pro er skjermen helt død.. Vifta på kortet går rundt men det kommer ikke noe signal. Tenkte først det kunne være strømmen (har 300w) så jeg plukket ut alt bortsett fra hoved hd uten at det hjalp. Som noen av dere kanskje har skjønt fra min tidligere post er jeg temmelig forvirret ang agp volt & kompatibilitet, men etter hva jeg forstår (hvilket er ikke stort) er 1.5v kort bakover kompatible..Bruker 1 snart 3 år gammel abit kg7 hoved kort men det skulle gå bra? Har koblet strømmen riktig (& feil etter som jeg har prøvd alle mulige måter) og er ellers tom for ideer. Setter VELDIG stor pris på alle svar/forslag:)
Grr Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Skrevet 6. februar 2004 oops ble automatisk logga inn som lillebror gitt...Det skal stå AFFIE på posten over...og denne visst..Nei uff nå går jeg å legger meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå