Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. februar 2004 Skrevet 6. februar 2004 Hei. har installert steam for å laste ned CS osv. når den kjekker cd keyen min sier den at den er invalid eller noe annet. så bare ber den meg om og fikse det?!? hvordan... har skrevet inn CD-key en riktig når jeg installerte HL ellers hadde det jo ikke gått og installere.
Deidei Skrevet 6. februar 2004 Skrevet 6. februar 2004 Du har kjøpt spillet og ikke gitt cdkeyen bort til andre?
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. februar 2004 Skrevet 6. februar 2004 jau. men for kanskje 1 eller 2år siden spilte jeg cs og juksa litt (fy fy) og ble banna til 2004 engang... kankse det er derfor den er invalid? men hvordan byter jeg eventulet cd-key installere på nytt?
ShellGhost Skrevet 6. februar 2004 Skrevet 6. februar 2004 Nå kan du angre på cheatingen din. Cheating suger, lenge leve ban!!!!
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. februar 2004 Skrevet 7. februar 2004 så ivtig er jeg ikke til å prøve CS igjen at jeg kjøper en ny. men saken er nå: starten HL nå og da ba steam om at jeg skulle skrive inn cd-key, cs-key min er som står bak på coverert : XXXX-XXXXX-XXXX men den ber meg om noe i denne durern : XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX må man ha denna steam saken for å spille CS? kan man ikke gjøre som man gjorde i gamle dager?
praut86 Skrevet 7. februar 2004 Skrevet 7. februar 2004 må ha steam for å spille cs i dag. det er ikke sånn i dag som det var i "gode" gamle dager
soet Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 må ha steam for å spille cs i dag. det er ikke sånn i dag som det var i "gode" gamle dager må ikke ha steam for å spille cs nei.. kan spille 1.5 så mye du bare orker.
Staalkontroll Skrevet 12. februar 2004 Skrevet 12. februar 2004 har samme type problem jeg også.... Å spille 1.5 med min cd-key går fint. Men når jeg skal spille 1.6 sier den at cd-key er invalid.... Sendt 4 mail til steam om dette for aldri svar.....Personlig mener jeg steam er invalid!
eaXoN Skrevet 12. februar 2004 Skrevet 12. februar 2004 Det går jo ann å spille cs 1.6 uten steam og å skrive inn cd-key men da kan du bare spille med boter
Staalkontroll Skrevet 12. februar 2004 Skrevet 12. februar 2004 Joda......det vet jeg... Har en cracket versjon også som går ann å spille på lan uten internett.... Men hadde jo vært greit å kunne spille på nett.....når jeg først har betalt 100 kr for ny cd-key... å den ikke funker på 1.6 men bare på 1.5 irriterer meg MYE!
bleidd Skrevet 12. februar 2004 Skrevet 12. februar 2004 Jeg installerte Half-life med den korte keyen. Så installerte jeg Steam med CS "innebygd". Aldri blitt spurt om key igjen, og spiller fint på nettet. (Hadde mitt første game ever i går )
Staalkontroll Skrevet 12. februar 2004 Skrevet 12. februar 2004 Leste på forum på steampowerd.com....no i den duren.... Vell, jeg er ikke den eneste som har samme problem! Ufatlig mange poster om akkurat det samme problemet som meg.... Tilbake som svar fikk dem: at cd-key er mest sansynlig stjålet å at det er ikke no dem kan gjøre med det, annet at vi må kjøpe oss en ny cd-key.... Dette syntes jeg er alt for dårlig av steam!
DevN Skrevet 12. februar 2004 Skrevet 12. februar 2004 Det finnes servere hvor man kan spille Non-Steam CS. Så svaret er Nei, man MÅ ikke ha Steam for å spille 1.6, men regner med det bare er et fåtall av disse "Non-Steam"-serverne.
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 har samme type problem jeg også....Å spille 1.5 med min cd-key går fint. Men når jeg skal spille 1.6 sier den at cd-key er invalid.... Irriterende det der. Skjer hos meg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå