dms Skrevet 6. februar 2004 Skrevet 6. februar 2004 Prøv å få overflow:visible til å funke her: http://www.w3schools.com/css/tryit.asp?fil...trycss_overflow . Finnes det noen tricks for å få bakgrunnen til å følge med resten av innholdet i div-boksen?
pgdx Skrevet 6. februar 2004 Skrevet 6. februar 2004 (endret) tenker du på noe ala fixed background? Slik at bakgrunnsbildet, nei, da står det i ro. Hva mener du? Edit: Prøvd overflow: auto; height: auto; eller å ikke definere høyde? Endret 6. februar 2004 av Toolshed
dms Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Skrevet 7. februar 2004 Problem løst; måtte selvsagt bruke min-height istedenfor height. Problemet bestod i at bakgrunnsfargen bare dekket den oppgitte height, og ikke fyllte resten av div'en når innholdet brukte mer plass + overflow ble satt til visible.
haugsand Skrevet 7. februar 2004 Skrevet 7. februar 2004 ...Men da har du et nytt problem igjen; IE støtter jo ikke min-height.
Arve Systad Skrevet 7. februar 2004 Skrevet 7. februar 2004 ...Men da har du et nytt problem igjen; IE støtter jo ikke min-height. *død over IE*
FuLu Skrevet 7. februar 2004 Skrevet 7. februar 2004 (endret) Haha, ja er det ikke flott? Men jeg har i det minste klart å gå rundt det problemet med "min-height", hvertfall for IE, du kan studere kode og css her: index og index2 .content-spacer som er interessant her Edit: glemte link til css'en... stylesheet Endret 7. februar 2004 av FuLu
dms Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Skrevet 7. februar 2004 Spacer er et billig tricks Men i mangel av noe bedre funker det fett. Tnx!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå