Gå til innhold

dell 8600 leveringstid fra den er sendt?


dennis88

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og så kan det lønne seg å hente pakken selv, ikke sitte hjemme og vente. Jeg ringte til Schenker (Linjegods) lokalt på ETA, tror det var en torsdag, og fikk vite at de hadde rute der jeg bor på mandag eller tirsdag, så da dro jeg og henta den selv.

Hvilket telefon-nummer ringte du? Jeg bor i stavanger. Jeg har ETA dato 11.02.04 og veit pc'n er i norge og nå vil jeg ikke vente mer! :p

Lenke til kommentar
Og så kan det lønne seg å hente pakken selv, ikke sitte hjemme og vente. Jeg ringte til Schenker (Linjegods) lokalt på ETA, tror det var en torsdag, og fikk vite at de hadde rute der jeg bor på mandag eller tirsdag, så da dro jeg og henta den selv.

Hvilket telefon-nummer ringte du? Jeg bor i stavanger. Jeg har ETA dato 11.02.04 og veit pc'n er i norge og nå vil jeg ikke vente mer! :p

http://www.schenker.nu/schenker_btl/schenk...al/contact.html

 

Jeg ringte trondheimsnummeret. Gjorde det på datoen angitt på ETA, da jeg så at den faktisk hadde kommet til sentralen i Trondheim.

Lenke til kommentar

Hvordan oppdateres fremgangen på schenker's hjemmesider? Hos meg står den fremdeles på "DEPARTURE FROM COLLECTION LOCATION", men den ble sendt fra dell for 4 dager siden. Burde den ikke vært registrert noen steder i mellomtiden, eller kommer den rett til Norge før det oppdateres noe mer?

 

Har heller ikke mottat brevet i posten fra Dell, og så vidt jeg har forstått skal jo denne komme ganske fort. Bestilte data'n den 3., som da er 6 dager siden. Har jo vært helg, så kan jo være derfor jeg ikke har mottat brevet. Sendte Dell mail for å motta ordrenr og kundenr. for å få sjekket statusen på pakken, kan det da hende de lar være å sende brevet?

 

På nett står det 12.02 som ETA, kan det hende jeg får den før dette? Noen som har opplevd at pakken kommer før / etter datoen?

Lenke til kommentar
Hvordan oppdateres fremgangen på schenker's hjemmesider? Hos meg står den fremdeles på "DEPARTURE FROM COLLECTION LOCATION", men den ble sendt fra dell for 4 dager siden. Burde den ikke vært registrert noen steder i mellomtiden, eller kommer den rett til Norge før det oppdateres noe mer?

 

Har heller ikke mottat brevet i posten fra Dell, og så vidt jeg har forstått skal jo denne komme ganske fort. Bestilte data'n den 3., som da er 6 dager siden. Har jo vært helg, så kan jo være derfor jeg ikke har mottat brevet. Sendte Dell mail for å motta ordrenr og kundenr. for å få sjekket statusen på pakken, kan det da hende de lar være å sende brevet?

 

På nett står det 12.02 som ETA, kan det hende jeg får den før dette? Noen som har opplevd at pakken kommer før / etter datoen?

Min PC kom til København fem dager etter at den forlot Dell, til Alnabru dagen etter, og Trondheim dagen etter der igjen. Datoene for når den ankom København, Oslo og Trondheim ble oppdatert etterhvert. Altså tok det sju dager fra den forlot Dell i Irland, til den kom til Trondheim.

Pakken min kom til Trondheim samme dag som ETA, men var ikke tenkt kjørt ut før tre dager etterpå.

Lenke til kommentar
Ok.

 

Hvor lang tid tror du jeg må regne med at det tar før den kommer til trondheim da?

 

Bynner å bli veeeeeldig utålmodig skjønner du =)

 

MVH

Christian

Min ble bestilt 04.02, sendt den 05.02, og den kommer til bergen i kveld, og hjem på døren i morgen.

Altså en uke fra den ble sendt til jeg får den i morgen.

 

Gleder meg!

Lenke til kommentar

Huff... Det virker som det går så mye kjappere til enkelte :)

 

Bestillte min for en uke siden jeg, og den er fremdeles under produksjon står det. (hører med til historien at de ikke startet produksjonen før i går, pga at de ikke hadde alle komponentene som trengtes)

 

En annen ting jeg lurer på!

 

Jeg valgte å betale beløpet med VISA. De "reserverte" beløpet som de kaller det på lørdag... Vil dette si at de har trekt pengene (de forsvant iallefall fra kontoen) og jeg slipper å få faktura eller?

 

Grunnen til at jeg lurer er fordi jeg plutselig i går (tirsdag) hadde fått 14.000 på kontoen som jeg ikke helt vet hvor kommer fra... Kan dette være fra Dell eller?

 

MVH

Christian

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...