SoftChIP Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Hei! Jeg skal formatere harddisk C:, som windows XP home ligger på... Jeg vil reinnnstallere og formaterer samtidig. Det fulgte med en diskett fra pc leverandøren som jeg har brukt før... Bare å sette inn under oppstart og velge noen valg.... MEN PROBLEMET NÅ ER at nå jeg skal trykke tasten 1 for å bekrefte et valg så skjer det ingen ting!!! lissom ikke kontakt med tastaur hvis jeg går inn i bios menyen fungerer tastaturet fint og sånt.... Hva skal jeg gjøre?? Vet dere om alternative måter å formatere windows harddisken og legge inn på nytt? Har WinXP home cd.... SoftChIP
Gabba Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Diskett? Du setter inn cd-en, går inn i bios og setter hovedkort til å boote fra cd-rom. deretter får du beskjeden: "trykk en tast for å boote fra cd-rom...." du trykker en tast og følger instruksjonene! Lykke til!
TST Skrevet 6. februar 2004 Skrevet 6. februar 2004 Dette har ingenting med hardware å gjøre. Stenges.
Anbefalte innlegg