johnohod Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Har et powercolor AIW 9700pro. Men eg kan ikkje skjønne korleis eg skal få sett tv. Teorier er at du må koble på en kabel-tv-kabel eller en antenne med forsterker. Eg sprang ned på clas ohlson og kjøpte ei antenne med forsterker. Kobler på, starter "TV", klikker: "Next", "Next", huker av "Exhaustive Search", "Next", så er det bare å velge om du har kobla til antenne eller kable for å starte søk etter kanaler. Problemet er at du skal velge frå ei nedtrekksliste som er tom. Og du kjem ikkje vidare før noke er valgt. Altså det er umulig å søke etter kanaler og derfor umulig å sjå tv med All In Not-So-Wonder-After-All kortet mitt. Er det noken som har noken tips???
Stefski Skrevet 10. februar 2004 Skrevet 10. februar 2004 Endelig noen som har samme problemet som jeg. Jeg opplever dette problemet på et Sapphire Radeon 9800 AIW. Da jeg fikk maskinen funket det bra, men etter å ha installeret medfølgende "Rainbow Six 3: Raven Shield" (og DirectX-versjonen som fulgte med spillet), så har jeg ikke kunnet få kontakt med TV-tuneren på kortet. Har prøvd å installere nyeste versjon av både DirectX og ATIs drivere. Sistnevnte medførte, at softwaren (Multimedia Center, eller hva det nå heter) gir meg en "Video-In" knapp istedetfor "TV"-knappen. Sendte mail til Sapphires technical support igår kveld ang. problemet. Skal si ifra når/hvis jeg hører fra dem.
johnohod Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Skrevet 10. februar 2004 Supert! Trudde ikkje eg skulle få svar på denne. Ventar spent på om du får svar fra support.
Flipflap Skrevet 10. februar 2004 Skrevet 10. februar 2004 Er noe problem med norsk Directx og aiw.. Har en mail fra support angående det. Skal se hva jeg finner
FooKer Skrevet 10. februar 2004 Skrevet 10. februar 2004 se her! http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=198115&hl=
steff35atwork Skrevet 10. februar 2004 Skrevet 10. februar 2004 Hei AIW TV fugerer ikke med directX 9.0b, men det finnes en patch, som skal fikse dette. Let etter emnet i brukerforumet til www.rage3d.com så blir det ordnings
Stefski Skrevet 10. februar 2004 Skrevet 10. februar 2004 Jøss, det må man si! Mitt første innlegg på forum, og så denne utrolig effektive problemløsningen. Har ikke testet det enda, men det ser da virkelig lovende ut, så tusen takk for hjelpen!
johnohod Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Skrevet 10. februar 2004 Eh, ja eller det funka relativt bra, men det er umulig å få inn tv-signlar. Burde det ikkje finnast nokn kanalar å få inn på tv-antenne i oslo sentrum???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå