Gå til innhold

Noob servere!?


Anbefalte innlegg

Men da må du ikke joine claner med gjenomsnittsalder på ca 14 da...

 

Cs folk over 15-16 i hue er greie folk å ha med å gjøre..18 og opp er topp :yes:

(legg merke til rimet :cool::p)

Opp og topp?

Neh, sier "opp" og "tåpp". Dårlig rim! Jeg er 16, vet ikke akkurat huet, men regner med det også er 16. :)

 

Japp, vanligvis er de mest voksne de mest seriøse og greie. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
CS handler om erfaring.

 

Spill mye, så kommer det meste etterhvert, til og med skill :)

Helt feil! De som er gode i CS er ofte 14isser som tror data KUN handler om spillet og dermed ikke kan annet. De vet somregel ikke hva noe av hardwaren deres gjør! De er i tillegg de mest barnslige og plagsomme menneskene online noen sinne..HATER de geekene som sitter å whiner på hvert eneste lan jeg drar på, maser og syter om alt mulig! :angry: (dette gjelder SELVSAGT ikke alle, men en stor del)

Lenke til kommentar
CS handler om erfaring.

 

Spill mye, så kommer det meste etterhvert, til og med skill  :)

Helt feil! De som er gode i CS er ofte 14isser som tror data KUN handler om spillet og dermed ikke kan annet. De vet somregel ikke hva noe av hardwaren deres gjør! De er i tillegg de mest barnslige og plagsomme menneskene online noen sinne..HATER de geekene som sitter å whiner på hvert eneste lan jeg drar på, maser og syter om alt mulig! :angry: (dette gjelder SELVSAGT ikke alle, men en stor del)

er bare å følge med på "chatten" på mange servere det, og se på nivået i samtalen (les.) flaminga :no: da skjønner du snitt_alder i hodet på mange av folka der.

Lenke til kommentar
Enig MrX og Ktulu! :)

 

Jeg som er datanerd suger i CS. :D

Men... Finnes uansett noen seriøse som er veldig gode.

ja..men det er ytterst få..og de er somregel litt "opp i åra". Tror aldri i mitt 2 år lange cs liv at jeg har sett en serriøs spiller som er god under 16 år...

Åpne øyene sier jeg bare..

 

Dessuten, vis man er god så bruker man ikke skillsene sine på treig public, de spiller pcw.

Lenke til kommentar

Veldig mange (flertall) som spiller CS er jo helt idiot. Hvis det er en som ikke vet at du skal plante bomben, eller en som ikke vet hvor bombe plassene er, så slenger alle drit, eventuelt drar en "LOL" i stedet for å fortelle vennlig hvordan det gjøres.

 

Synes synd på de som blir sint bare fordi noen ikke er så flink. Er jo helt utrolig at det er mulig å slenge "idiot" etter noen som er nybegynner i et spill...

 

Jeg dreper selv ca like mange ganger som jeg dør, men jeg føler meg ganske n00b alikevell. Er sinnsykt masse som ikke er selvforklarende, og som jeg fremdeles ikke har peiling på.

Endret av GeeZuZz
Lenke til kommentar
Veldig mange (flertall) som spiller CS er jo helt idiot. Hvis det er en som ikke vet at du skal plante bomben, eller en som ikke vet hvor bombe plassene er, så slenger alle drit, eventuelt drar en "LOL" i stedet for å fortelle vennlig hvordan det gjøres.

 

Synes synd på de som blir sint bare fordi noen ikke er så flink. Er jo helt utrolig at det er mulig å slenge "idiot" etter noen som er nybegynner i et spill...

 

Jeg dreper selv ca like mange ganger som jeg dør, men jeg føler meg ganske n00b alikevell. Er sinnsykt masse som ikke er selvforklarende, og som jeg fremdeles ikke har peiling på.

Enig. :)

Lenke til kommentar

Jeg kjenner selv en tiåring som mest antaglig utspiller de fleste 13 - 14åringer som har spilt i et år, og som jeg har sett slått flere erfarne spillere på aim_maps. Når han spiller, sikter han utrolig bra, og treffer nesten utelukkende bare hodet, men han kan ikke å plante bomba, fordi han aldri har gjort det før.

Lenke til kommentar

Er veldig enig med omtrent alt dere har å si.

Nå spiller ikke jeg cs da, holder meg til warcraft.

Jeg spilte en gang på et tower defense map, der det bare var personer over 16, jeg satt hvirkelig å koste meg! Vi småsnakket litt mellom levlene, ga gull til andre som trengte osv... Ikke noe sånn ffs gimme some gold plz lol n00b stfu omg....

Fikk foresten vite ut av den kvelden at en av medspillerne mine aldri hadde sett mer en en tomme snø! :scared:

 

Poenget er at det finnes et par mennesker som er VELDIG morsomme og sammarbeidsvillige, det er disse personene som gjør det verdt, og gøy å spille på internett...

 

I mine tidligere cs dager spilte jeg en del public, der var det nesten bare 12 åringer som satt å hylte med sine antipubertets stemmer og flamet ALLE som ikke var like gode som de....

En annen ting jeg misliker er når jeg spør folk om de har spilt mappet før, så sier de kanskje ja og at de er veldig gode og at jeg skal holde kjeft for jeg er en n00b...

Så etterhvert viser det seg at de aldri har spilt mappet før, men det værste av alt er at de nekter å ta imot hjelp, de sier bare stfu og shut up o.l

 

Men men, takk for meg, nå tar jeg ferie :thumbup:

 

God vinterferie folkens!

Lenke til kommentar
Noob er et veldkjent ord på public :p

Velkjent og misbrukt ord. Enkelte som sier noob når de blir drept. Det blir bare for dumt.

Misbrukt? Jaha... I hvilke tilfeller skal det brukes? Altså så jeg erfarer, så er noob en annen form for nybegynner, men det viser seg og være mer støtende enn selve ordet "nybegynner".

 

Om en er dårlig, trenger han vel ikke å være "noob"? Han er vel nødvendigvis ikke ny i CS fordi om han er litt dårlig?

 

Det er ikke et ord som heter noob engang, spør læreren din:

"Hva betyr noob?"

Tror ikke så mange ville visst det, MED MINDRE de spiller CS...

 

Hvorfor skal alle superpopulære spill få så mange små drittunger?

De kan heller holde seg til Atlantis-spillene, og komme tilbake til CS når de er modne for det.

 

Synes virkelig synd på mange som er ny i CS og vil trene litt public. De tør ikke si et eneste ord, fordi det er fullt av rappkjefta drittunger der.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Prøv disse:

213.232.110.21:27045 UK2.NET 114 BEGINNERS ONLY Maps10

213.232.110.21:27035 UK2.NET 113 BEGINNERS ONLY Maps10

213.232.110.21:27025 UK2.NET 112 BEGINNERS ONLY Maps5

213.232.110.21:27015 UK2.NET 111 BEGINNERS ONLY Maps5

213.232.110.20:27045 UK2.NET 104 BEGINNERS ONLY Militia

213.232.110.20:27035 UK2.NET 103 BEGINNERS ONLY Italt

213.232.110.20:27025 UK2.NET 102 BEGINNERS ONLY Dust

213.232.110.20:27015 UK2.NET 101 BEGINNERS ONLY Dust

213.232.110.19:27045 UK2.NET 094 BEGINNERS ONLY Militia

213.232.110.19:27035 UK2.NET 093 BEGINNERS ONLY Italy

213.232.110.19:27025 UK2.NET 092 BEGINNERS ONLY Inferno

213.232.110.19:27015 UK2.NET 091 BEGINNERS ONLY Dust

Denne listen var jo finfin.

Jeg er ganske dårlig, og å spille mot normalt gode folk er foreløpig nesten håpløst.

Har spilt litt der på UK2 nå i det siste, men sliter for ofte med høy ping, og da mye lagging.

 

Er det flere enn UK2 som har nybegynner-servere?

 

En takk til UK2 forresten for fint tiltak, selv om der dessverre er mange gode folk som spiller der, som bare restarter når de er "for gode" ifølge servernes regler. Men uansett så er nivået lavt og fint for meg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...