Bilbergeren Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 Hei! Har bruke Nero5 tidligere, men denne finner selvfølgelig ikke brenneren min, så jeg har lastet ned demoen av nero6, men denne likte jeg dårlig. Noen som har forslag til andre brenneprogrammer ?
eiriksen Skrevet 6. februar 2004 Skrevet 6. februar 2004 EasyCD Crator fra Roxio skal visst være ganske bra, enkelt å bruke og. Brukte det før, men har ikke lisens til noen av de nyeste versjonene. Har en kompis som har det, og han er strålende fornøyd. Link
Kuffe Skrevet 6. februar 2004 Skrevet 6. februar 2004 (endret) Hei! Har bruke Nero5 tidligere, men denne finner selvfølgelig ikke brenneren min, så jeg har lastet ned demoen av nero6, men denne likte jeg dårlig. Noen som har forslag til andre brenneprogrammer ? Nero6 er ganske bra hvis du har full versjonen. Jeg har en del erfarineger med det og, så hvis du har neoen spørsmål kan jeg prøve å besvare! CLONE CD, er også et bra brenne program, prøv å få tak i det. Endret 6. februar 2004 av Kuffe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå