fwestbye Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 jeg sitter med: asus p4c800 hk p4 2.6 klokket til 3.14 sapphire radeon 9600xt 256mb også klokket litt (540) 512mb ram single channel sliter med hakking i spill.call of duty og battlefield 1942 spesielt. etter alt klokking fikk jeg mellom 4000 og 4500 i 3dmark03.(lav score for dette oppsettet klokka?) men som sagt,det hakker i f.eks battlefield.kjører 1024 oppløsnig og high detail. får heller ikke kjørt call of duty med 1024 og alt på full grafikk (aa,bitmap qualtity etc. i kontrollpanel for kortet) uten at det hakker. har forresten kun en 18Gb ibm hd. (hd`n viser dårlig i sysmark) er det harddisken som setter systemet mitt ned?håper noen har forslag. trodde denne nye maskina mi skulle kunne kjøre høy grafikk. ps.hvis jeg kjører skjermkortet på full guffe og setter på alt på max,blir grafikken veldig veldig bra.men det hakker.trodde systemet skulle takle det. håper på mange hjelpende svar.da jeg ikke har allverdens peiling på dette her. kjører forresten med nyeste omega drivere + rage3d hilsen en som ikke vil at spillene skal hakke og slippe og sette ned grafikken.
Gef Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 -Dårlig bruk av emnefelt Prøv neste gang å skriv ett mer beskrivende emne, som beskriver hovedinnholdet i topicet ditt, slik at folk forstår hva det går ut på. Anbefaler deg å lese Rettningslinjene Stenges
Anbefalte innlegg