CreAtiv3 Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 (endret) Har nesten nettop fått meg ny maskin. Men av og til når jeg skrur på pcen så er det akkurat som om den stopper før den laster bios. Skjermen skrur seg heller ikke på. Det lyser heller ikke på noen av lysene på fronten. Noen som vet hva som er galt? En annen ting, strømforsyningen, når pcen står av så tikker det fra den. Det var ikke det på den gammle pcen min. Skal det være slik? Endret 4. februar 2004 av CreAtiv3
cl_joe Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 (endret) Hadde det samme prob på samme shuttle. Da var det kabelen til diskettstasjonen som satt på feil. Hvis PSU er i orden lyser en liten grønn lampe på hovedkortet ved CPU og ram. Sjekk alle strøm koblinger. Joe Endret 5. februar 2004 av cl_joe
Ryneq Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 En venn av meg hadde det samme problemet på ei stasjoner maskin. Det var bare av og til maskinen ville slå seg på. Prøv å skift ut minne brikken, evt låne med en venn.
CreAtiv3 Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Skrevet 5. februar 2004 (endret) Skal prøve det, det er jo ny brikke så den bør jo funke. Jeg har ikke diskettstasjon. Endret 5. februar 2004 av CreAtiv3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå