NAmE Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 Hei Jeg trenger et program til å lese av temperaturen på mitt MSI TI4200-VTD8X. Har montert en gammel AMD-ribbe ( ) og satt den på som kjøler siden den gamle vifta begynte å bråke no inn i ******* JA, det har temperatursensor. Jeg har også prøvd MSIs eget program (3D Turbo) men det kjører i Internet Explorer og er så bugget at det kræsjer hvis jeg begynner å surfe ved siden av. PS: er det noen som har noe info om hvor langt samsung-minne på TI4200-kortene kan klokkes? evt. hvor mange ns de kjører på?
NAmE Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Skrevet 4. februar 2004 (endret) Fungerer det på skjermkortet altså?? Er egentlig ute etter et stand-alone temp-program ... edit: type-O Endret 4. februar 2004 av NAmE
TheDarkListener Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 Fungerer det på skjermkortet altså?? Er egentlig ute etter et stanf-alone temp-program ... Hørt at det går ja
NAmE Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Skrevet 4. februar 2004 Fant ingen temperatur på skjermkortet i AIDA32 jeg noen andre forslag? anyone?
lavizh Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 Motherboard Monitor, hvis du innstalert det kan du også prøve CPUIdle som bidrar til reduserte temp. på CPU og System.
NAmE Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Skrevet 4. februar 2004 litt dårlig topic har jeg insett... Men er ute etter et program som leser av temperatur på GPU/skjermkort...
Merlin Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 Aida32 Det er ikke temp sensor på skjermkort i Aida32. desverre. Kun HK og CPU.
Stig-Arne Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 for å hente temp til skjermkortet så må du vel igjennom driveren.. se litt på avanserte innstililnger i skjermegenskaper
NAmE Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Skrevet 4. februar 2004 JIPPPI Fant ut av det... Speedfan hadde støtte for den avleser-chippen som er på skjermkortet mitt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå